|
|
|
10-07-2008, 18:22
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,067
|
Hjelp,brudebildene mine er mislykket,noen flinke fotoredigerere her?
|
|
Har dette bildet som er masse blåtoner på som ikke er bra, og har forstørret det i tre butikker og på alle bildene så er det blått på skjorta hans, rundt brudebuketten, og på håret hans blandt annet. Men det må da kunne gjøres noe med det? dette er det eneste bildet som egner seg for oss å forstørre..og vi bare elsker dette bildet...Please..om det er noen flinke der ute som kan forvandle dette bildet så det ikke har blåtoner, ja jeg har prøvd å trekke fra blåtonene i et fotoprogram acdsee men det ble ikke noe bra.
Og sort hvitt er UAKTUELT da denne kjolen har så fin farge at dette vil jeg ha med i farge.
Hvis noen trenger originalstørrelsen for å redigere send meg mailadressen så sender jeg det.
*håper noen kan hjelpe*
http://img74.imageshack.us/img74/7631/dsc0517om6.jpg
|
10-07-2008, 20:23
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 549
|
Sv: Hjelp,brudebildene mine er mislykket,noen flinke fotoredigerere her?
|
|
Kan desverre ikke hjelpe deg med å fjerne blåfargen.
Ville bare si at det var ett flott bilde, vakker brud og flott brudebukett.
Gratulerer med vel overstått bryllup
|
|
|
10-07-2008, 23:22
|
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 453
|
|
|
Kan prøve om jeg får helgen på meg
|
|
11-07-2008, 19:39
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,532
|
|
|
jeg vil bare si du var en kjempe flott brud
men personlig synes jeg det var andre problemer med det bildet som var større en blåfargen... som at dere feks ikke er i fokus, at bildet er tatt i motlys (sånn at konturene rundt hodet deres blir veldig skarpe) osv...
men er det orginalbildet som ligger i linken der eller har du en større versjon?
min samboer har lekt seg litt med bildet for å se hva som kan gjøres, men det er mye arbeid hvis det skal bli virkelig bra, og uskapheten er for stor til at den kan manipuleres til å bli bedre. (det er det at det er uskarpt som gjør at blåfargen "blør" ut i bildet...)
hadde det vært mulig å få se resten av bildene du har valgt bort? for det kan jo kanskje hende at noen av dem, med å velge utsnitt og beskjæring kan bli bedre og kan bli ett ordentlig alternativ
og det er ikke meningen å virke negativ altså... jeg bare sier det jeg mener...
|
|
11-07-2008, 19:54
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av jupiter_c
jeg vil bare si du var en kjempe flott brud
men personlig synes jeg det var andre problemer med det bildet som var større en blåfargen... som at dere feks ikke er i fokus, at bildet er tatt i motlys (sånn at konturene rundt hodet deres blir veldig skarpe) osv...
men er det orginalbildet som ligger i linken der eller har du en større versjon?
min samboer har lekt seg litt med bildet for å se hva som kan gjøres, men det er mye arbeid hvis det skal bli virkelig bra, og uskapheten er for stor til at den kan manipuleres til å bli bedre. (det er det at det er uskarpt som gjør at blåfargen "blør" ut i bildet...)
hadde det vært mulig å få se resten av bildene du har valgt bort? for det kan jo kanskje hende at noen av dem, med å velge utsnitt og beskjæring kan bli bedre og kan bli ett ordentlig alternativ
og det er ikke meningen å virke negativ altså... jeg bare sier det jeg mener...
|
Jeg har en større versjon ja! og tusen takk for at du engasjerer deg både du og din samboer . Jeg vil gjerne vise deg flere bilder. Sender deg navnet mitt på en prikk til deg så kan du gå inn å se på facebook der ligger alle bildene eller nesten alle.
|
11-07-2008, 20:12
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,532
|
|
|
tror jeg fant riktig "deg", det var noen stk med samme navn
og sende deg en melding
|
|
11-07-2008, 20:25
|
|
Gjest
|
|
|
Har lekt litt jeg da, men det er bare for morro
|
|
|
11-07-2008, 20:48
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Limbo
Har lekt litt jeg da, men det er bare for morro
|
Ja men så spennende da!! så gøy når folk engasjerer seg
|
11-07-2008, 21:19
|
|
Gjest
|
|
|
Ser at oppløsninga ikke ble så bra når jeg tok save for web, men jeg fikk fremheva dere og kjolen litt bedre da
|
|
|
11-07-2008, 21:36
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Limbo
Ser at oppløsninga ikke ble så bra når jeg tok save for web, men jeg fikk fremheva dere og kjolen litt bedre da
|
Sender du meg din mailadresse så kan jeg sende deg originalen? syns det så bra ut det du hadde gjort, bilde ble kanskje litt for lyst men ellers myye bedre!! jeg vil veldig gjerne at du gjør det samme med originalen om du kunne ha bry til det? tusen takk for at du tok deg tid
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:15.
|