Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-07-2008, 19:58   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.
Hjelpes!! Hva skal jeg velge??

Det er kommet så mange flotte oppskrifter på Garnstudio, og jeg står mellom flere flotte jakker.
Bare se her! Hvilken skal jeg velge?!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 21:10   #2
Supermedlem

unnihg sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: søvik
Meldinger: 556
MP Rating: 100% (1)
unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.
Sv: Hjelpes!! Hva skal jeg velge??

jeg må da si at jeg syntest den øverste var kjempefin, men nå vet ikke jeg hvilken figur du har eller hva du skal bruke jakken til da
Gammel 20-07-2008, 21:20   #3
Supermedlem

toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av unnihg Vis post
jeg må da si at jeg syntest den øverste var kjempefin, men nå vet ikke jeg hvilken figur du har eller hva du skal bruke jakken til da
Ja, jeg lener meg mest på den da.
Jeg syntes den passer min figur igrunn. Ca 170 cm, passe slank, en del mage, derfor syntes jeg denne kanskje skjuler litt den.

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 21:21   #4
Supermedlem

Kannutten sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 960
Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.

Den nederste hadde jeg valgt
Gammel 22-07-2008, 09:31   #5
Medlem

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 312
pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.pinoccio har mye å være stolt av.

Og jeg ville valgt den i midten
pinoccio er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 15:40   #6
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

øverste

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 17:02   #7
Supermedlem

Hehe... takk for alle innslagene! Jeg syntes alle 3 er like fine, derfor er det så vanskelig. Jeg kunne tenkt meg å strikket alle sammen, men det tar alt for mye tid og koster alt for mye.

Men sånn prismessig så er igrunn ikke nr 1 så dyr. Garnet blir til sammen 400 kr, Det er jo ikke gale, vel?

Gammel 22-07-2008, 17:09   #8
Seniormedlem

Lena09 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,581
Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.

Kunne du lagt ut link til nr 2? Den likte jeg godt
Gammel 22-07-2008, 17:56   #9
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 801
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.

Jeg ville valgt den første!
Ordentlig lekre alle tre, men synes kanskje den virket mest anvendelig.

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2008, 18:26   #10
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Puspersille Vis post
Jeg ville valgt den første!
Ordentlig lekre alle tre, men synes kanskje den virket mest anvendelig.
Ja, jeg vil ha en ytterjakke, og dette ser ut som en

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:16.