Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2008, 20:39   #1
Juniormedlem

mamma25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: oslo
Meldinger: 41
MP Rating: 0% (0)
mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.
Hugin rosace symaskin

Coop obs har den på salg til kr. 999, har noen erfaring med denne maskinen?

Jeg ser etter en enkel symaskin. Er det verdt å kjøpe denne maskinen eller skal jeg gå for noen andre merker? Jeg tenkte å bruke maks kr. 2500-3000. Vet dere eventuelt hvor i Oslo det fins butikker som selger symaskiner.

Takk!
mamma25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 19:41   #2
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,916
MP Rating: 100% (1)
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.
Sv: Hugin rosace symaskin

Jeg ble anbefalt en janome 521 koster 2800,-
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 23:20   #3
Juniormedlem

mamma25 sin avatar

mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.mamma25 er bare skikkelig grei.

Hei, er du fornøyd med denne maskinen?
Jeg så på en brother nv10, kostet kr. 3000. Den så bra ut, men jeg har ikke noe å sammenligne med så vet ikke..............
Takk for at du svarte
mamma25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 07:23   #4
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 327
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.

Jeg ville absolutt ha gått for et mer kjent merke, f.eks husquarna, singer eller f.eks Janome. Jeg har en Singer 7462 og er veldig fornøyd med den. Elektronisk, dvs du slipper å skru på knotter for å velge sømmer osv, men bare trykker på et display. Fikk den til jul og da var den på tilbud til 2300,- men mener den koster under 3000,- full pris.

Sjekk f.eks Sømsenteret i Oslo
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 08:55   #5
Supermedlem

msme sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: sunnmøre
Meldinger: 538
msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.

Du får som regel det du betaler for, jeg hadde en sånn billigmaskin og den holdt rett og slett ikke til annet enn gardiner.

Investerte til slutt i en Janome Easy Jeans til 3990,- og har ikke angret ett sekund..

msme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 13:16   #6
Juniormedlem

mamma25 sin avatar

Da skal jeg sjekke hos sømsentert. Vil ha en maskin som jeg kan ha lenge.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:28.