Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-05-2008, 07:23   #1
Supermedlem
 
suupaahGirl sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,187
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Hull til seler (vognposen)

Spør her jeg, for her vet jeg det rusler mange kloke hoder når det kommer til sying og den biten. Jeg er IKKE det

Jeg må no til å lete frem vårposen,lammeskinnposen er ALT for varm....et lite problem bare, og det er at det ikke er hull til selene i selve posen. Det må det nesten være da snuppa røyser seg på 1,2,3 hvis ikke.

Hvordan gjør jeg det. Er det bare å klippe hull og sy rundt kantene eller??! Seriøst, jeg ANER ikke

Takker for dem som gidder å hjelpe ei analfabet når det kommer til sying
__________________
14.01.07
suupaahGirl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2008, 08:37   #2
Veteranmedlem
 
minniepus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,982
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hull til seler (vognposen)

Jeg syr store knapphul - tett sikksakk fram og tilbake på begge sider og ender av der jeg skal ha hullet, og så spretter jeg opp.
__________________
minniepus og frosken 10.01.06
september 2009

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com