Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-05-2008, 11:17   #1
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,098
MP Rating: 0% (0)
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.
Hva heter et kast på engelsk(strikking altså...)?

Jeg har , selv med mange forklaringer, fortsatt ikke greid å få med meg hvordan man gjør et kast i et strikketøy.
Har funnet mange svar på youtube når det gjelder hekling og strikking, så da tenkte jeg å søke på det også. Men hva heter det på engelsk? Prøvde å bare søke på knitting, men da får man så menge svar at jeg ikke orket å lete gjennom alle sidene...

Liv M: feb -06
Ida T: nov - 07

Bedriver litt vektkrig om dagen, og metoden er lavkarbo. So far so good.
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 12:00   #2
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 913
Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.
Sv: Hva heter et kast på engelsk(strikking altså...)?

jeg vet ikke hva det heter på engelsk.. men med denne "oppskrifta" på ett kast fikk jeg det til...

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=178048

lykke til... og husk å stikke de to neste maskene etter kastet sammen,,, ellers så blir det dobbelt så mange masker

Midnattsola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 12:51   #3
Supermedlem

litoja sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 796
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.

Kast er Yarn Over, ofte forkortet med YO.

Du tar rett og slett og legger garnet rundt pinnen.
litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 13:10   #4
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,098
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Midnattsola: Tusen takk, men med den oppskriften ble det ingen orden. Enten forsvant alle maskene eller så uteble hullet. Aner ikke hva det skal være med kast som skal være så vanskelig, men jeg får det bare virkelig ikke til...

Litoja: tusen takk. da får jeg se hva jeg finner. Youtube har jo det meste...

Er forresten veldig overrasket over måten de strikker på i USA. De holder garnet over høyre pekefinger og strikker helt annerledes. Det blir seendes helt likt ut da, men det må da være fryktelig tungvindt??? Fant oppskrift på måten jeg strikker på ,og den het Norwegian style. Er nordmenn virkelig så sære at de må ha en egen måte

Liv M: feb -06
Ida T: nov - 07

Bedriver litt vektkrig om dagen, og metoden er lavkarbo. So far so good.

Sist endret av Sunny423; 20-05-2008 kl 13:36.
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:16.