Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2008, 07:57   #1
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 853
MP Rating: 0% (0)
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.
Hva kan jeg ta for boka?

Skal selge denne boken, men vet ikke hva jeg kan ta for den. "sy kjede til baby og småbarn"
Noen som har noen innspill, har ingen anelse hva jeg skal legge meg på.
Mener jeg betalte en plass mellom 249 og 299 den gangen jeg kjøpt den.
Den er forresten kun bladd i og aldri brukt de 2 mønsterarkene som følger med.

Ups, bilde ble litt stort da men.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 27-03-2008, 10:28   #2
Medlem

Mavia sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 449
Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.
Sv: Hva kan jeg ta for boka?

Hvis du ga 299,- for den ville jeg tatt halv pris kansje, er vel det som er vanlig ellers når man selger brukte ting.

Mavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2008, 10:41   #3
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 853
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mavia Vis post
Hvis du ga 299,- for den ville jeg tatt halv pris kansje, er vel det som er vanlig ellers når man selger brukte ting.
Føler kanskje ikke at jeg kan ta så mye. Jeg tenkte rundt kr.100, er det mye?
Gammel 27-03-2008, 10:43   #4
Supermedlem

Banan sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,151
Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde tenkt å si 100 kr.
Gammel 27-03-2008, 14:52   #5
Medlem

Mavia sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 449
Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.Mavia har mye å være stolt av.

Kr 100,- er ikke for mye iallefall, sikkert lett å få solgt den for det tror jeg.

Mavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:28.