Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 22:21   #1
Medlem
 
Lurveline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 303
MP Rating: 0% (0)
Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.
Hva slags symaskin har du?

Skal kjøpe meg ny symaskin så da da lurer jeg på hvordan maskiner dere har. Ta gjerne med både bilde og pris også
Er dere fornøyde eller misfornøyde med maskinen deres?
__________________
Verdens heldigste mamma til
Eline -96 Elias -05 Fosterdatter -91
Lurveline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 22:34   #2
Supermedlem
 
LynxLynx sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 901
MP Rating: 0% (0)
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva slags symaskin har du?

Jeg har ganske mange.....

Hovedsymaskina: Pfaff performance 2058. En av toppmodellene til pfaff med en rekke snasne funksjoner: kneløft, automatisk trådfeste, innebygd overtransportør, mm mm Maskina er dyr, men så langt verd alle penga. betalte ca 16000 etter rabatter.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Ellers har jeg en billig bernette, en utgammel singer, en overlock, en coverstitch og en broderimaskin
__________________
Attføring og rehab bør gi rett til foreldrepenger

LynxLynx er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 22:57   #3
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
MP Rating: 0% (0)
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.
Sv: Hva slags symaskin har du?

Jeg har en Bernina activa 240 og er veldig fornøyd med den så langt. Den koster rundt 9500 kr, men jeg fikk den for 8000 etter å ha ringt rundt til en hel del og sjekket priser.

Jeg kjøpte denne fordi jeg fikk den anbefalt fra andre.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Hilsen Minon
Minon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com