Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-01-2007, 16:43   #1
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,569
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvor finne CF-minnekort til kamera billig?

Bestillte meg et Canon EOS 400 D kamera på nettet her, og var strålende fornøyd da det jeg åpnet det i går
Men når jeg skal prøve det så ser jeg jo at jeg mangler et CF-kort Ringte til Foto Knudsen nå, og det billigste CF-kortet de hadde inne koster 899,-

Trodde jeg kunne bruke SF-kortet som jeg hadde fra før av jeg

Er det noen steder jeg kan få tak i et godt kort på f.eks 1 eller 2 GB billig

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 17:30   #2
Supermedlem

Maiaa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 632
Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.
Sv: Hvor finne CF-minnekort til kamera billig?

Da vi lette etter det for 2 år siden var det billigst på it24.no. Kjempebra service også!

Matheo, 29.juli 2006

Maiaa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 17:56   #3
Seniormedlem

Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

På expert har de 1 GB minnekort til 199 kroner.

Kan også kjøpes på best-buy til 249 kroner.
Gammel 05-01-2007, 22:20   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk

~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 22:37   #5
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Da spør jeg i samme slengen, hvor stort bør jeg egentlig kjøpe?

Ser på de nevnte sidene at prisforskjellen ikke er så veldig stor, bør jeg fleske til med 4 GB - eller er det ikke nødvendig? :gruble

Gammel 05-01-2007, 23:40   #6
Seniormedlem

Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Jeg har canon EOS 350 D og har IGB minnebrikke. Når jeg har på aller høyest oppløsning, så får jeg plass til over 500 bilder. Det holder fint for meg.

Skulle jeg kjøpt dette i dag til de prisene som er nå, så ville jeg antagelig valgt 2GB, sånn just in case.

Veldig greit å ha brikke med stor plass om du skal reise bort lenge uten å måtte tenke på å finne en plass å tømme kamera....
Gammel 06-01-2007, 01:35   #7
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,208
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

www.komplett.no har minnebrikker til OK pris.

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2007, 07:10   #8
VIP-Medlem

Autofil sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 6,220
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi kjøpte på Japan Photo til en grei pris.

(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-01-2007, 22:38   #9
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Minon
På expert har de 1 GB minnekort til 199 kroner.
Endte opp med dette. Får "bare" plass til 218 bilder, men det er greit, bare jeg nå får til å overføre bildene til data'n nå da

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.