Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-04-2008, 09:42   #1
Supermedlem
 
Orchid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 729
MP Rating: 100% (9)
Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.
Hvor kan jeg kjøpe den kronen??? Hjelp!!

Vet noen hvor jeg kan få tak i sånn en krone som jeg kan sy på eller stryke på med strykejern? Har veldig lyst å få tak i kroner som Kivat har på sine luer.. se bilde.. Kjenner dere noen plass på nettet kanskje som selger? Har vært i sy og hobbyforretninger men de hadde ingenting... bare bamser osv..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg white-princess.jpg (6.6 KB, 6 visninger)
__________________
Prinsesse Charlotte Amalie er født 28 Juni 2007
Orchid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 09:03   #2
Supermedlem
 
Orchid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 729
MP Rating: 100% (9)
Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.
Sv: Hvor kan jeg kjøpe den kronen??? Hjelp!!

Ingen? Kanskje noen har sett den i hobby butikk der dere bor?
__________________
Prinsesse Charlotte Amalie er født 28 Juni 2007
Orchid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 14:18   #3
Seniormedlem
 
shamu sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
MP Rating: 0% (0)
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor kan jeg kjøpe den kronen??? Hjelp!!

* Kjøp en bit stoff som du ønser å ha på kronen.
* Tegn en krone-mal på ett papri, klipp ut
* Kjøp en bit vlisofix
* Tegn motivet over på vlisofix, klipp grovt rundt.
* Stryk dette på baksiden av stoffbiten
* Klipp nøye ut etter strekene
* Stryk kronen over på det du skal ha den på
* Sy tett sikksakk søm rundt, eller bruk en applikasjonssøm

Voila!
__________________
mamma, kjæreste, kone, venninne, sydame, husmor, bakekone, shoppingchick... ja.. you name it!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 19:18   #4
Supermedlem
 
Orchid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 729
MP Rating: 100% (9)
Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.Orchid har mye å være stolt av.
Sv: Hvor kan jeg kjøpe den kronen??? Hjelp!!

Sitat:
Opprinnelig postet av shamu Vis post
* Kjøp en bit stoff som du ønser å ha på kronen.
* Tegn en krone-mal på ett papri, klipp ut
* Kjøp en bit vlisofix
* Tegn motivet over på vlisofix, klipp grovt rundt.
* Stryk dette på baksiden av stoffbiten
* Klipp nøye ut etter strekene
* Stryk kronen over på det du skal ha den på
* Sy tett sikksakk søm rundt, eller bruk en applikasjonssøm

Voila!
Ehhh det høres fantastisk ut, men jeg kan dessverre ikke sy og ikke har jeg symaskin heller...
__________________
Prinsesse Charlotte Amalie er født 28 Juni 2007
Orchid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2008, 19:35   #5
Seniormedlem
 
shamu sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
MP Rating: 0% (0)
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor kan jeg kjøpe den kronen??? Hjelp!!

Det er ikke anskelig å sy rundt kronen. Det trenger man ingen kunnskap for å klare.. men man trenger jo en symaskin da....
__________________
mamma, kjæreste, kone, venninne, sydame, husmor, bakekone, shoppingchick... ja.. you name it!

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-05-2008, 14:40   #6
VIP-Medlem
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,542
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor kan jeg kjøpe den kronen??? Hjelp!!

www.ebay.com har garantert mange, og ikke er de dyre heller Betalte vel 20-30 kr for et strykemerke inkl. frakt
__________________
Bloggen min

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com