Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-09-2008, 20:21   #1
Medlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 271
MP Rating: 0% (0)
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.
Question Hvor kjøpe QK..

..billigst mulig?

Både Silhouette og Squeeze står høyt på min ønskeliste til jul og hvis noen skulle mene at jeg fortjener dette i gave er det jo greit å foreslå hvor de bør kjøpe det..
Gammel 16-09-2008, 20:49   #2
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,278
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor kjøpe QK..

Sorry, vet ikke hva du snakker om, men måtte inn å se hva tråden handlet om .. QK ble ganske rart i mitt hode!! ()

2-4 ganger i uka, har vokst opp på MME,
samsovet med mor og har aldri sett en reimadress

MissPhun er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 20:52   #3
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,872
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva er dette??
Noen ting bør man rett og slett ikke forkorte altså...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 20:59   #4
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,457
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Er usikker på hvor du får kjøpt det billigst.
Det er veldig lenge siden jeg har kjøpt QK (Quick kuts)så jeg er lite oppdatert på det området.
Har du vert å sjekket noen nettbutikker ?
Send meg gjerne en pm om du lurer på noen.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 21:00   #5
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,870
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette har noe med scrapping og gjøre

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 21:06   #6
Medlem

ellvis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 275
ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.ellvis har mye å være stolt av.

hihi Jeg skjønner veldig godt hva du mener og fikk ingen stygge tanker i hodet, men det er noen år siden jeg kjøpte min så jeg vet rett og slett ikke hvor det er billigst akkurat nå.. Sjekket to nettsider (norske) i all hast og på bikuben.com koster QK 499 og på hobbyhimmelen.no koster 598.
Silhouetten koster 1790 på bikuben.
Spør du på rubberstamps.no eller lignende forum er det nok noen som er oppdaterte på hvor man bør kjøpe sånnt
Gammel 16-09-2008, 21:22   #7
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 1,646
Blogginnlegg: 2
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Kjøpte min på bikuben for 499 med et alfabet for litt siden. Tror diesene er også billigst der - har fått mye til bra pris.
Skal du kjøpe alfaveter etc senere anbefaler jeg ebay - jeg har fått flere nå til billig penge!! Mye å spare!!
Håper du får da
Lillebror april '08
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 21:24   #8
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Meldinger: 2,278
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hege-Mor Vis post
Dette har noe med scrapping og gjøre

2-4 ganger i uka, har vokst opp på MME,
samsovet med mor og har aldri sett en reimadress

MissPhun er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 21:35   #9
Supermedlem

enallimac sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 925
enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MissPhun Vis post
QK ble ganske rart i mitt hode!! ()

oktober 2008

enallimac er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 22:53   #10
Medlem

Tone-Lone sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 240
Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.Tone-Lone er fantastisk mot andre.

Jeg har silhouetten og har ikke angret et sekund på det kjøpet!!!
Etter min mening så trenger du ikke tang da.
For du henter ned hvilke fonter du vil ha på nettet og printer ut i den størrelsen du vil.
Men er du mye på treff (og ikke planlegger LOene) kan det jo være greit med tang.
Men der er jo bruken mye mer begrenset.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:57.