Slenger meg på anbefalingen av Silhouette. Det skal ikke mange alfabeter og dies til før du er oppe i den summen uansett, og med Silhouette kan du lage sammenhengende skrift, justere størrelse, laste ned fonter og figurer på nett osv. Genial sak.
I tillegg har jeg en Cuttlebug som jeg i hovedsak bruker til embossingdies. Har en QK-tang også som aldri blir brukt. Hadde ikke giddet å kjøpe QK igjen siden de kun tar QK-dies. Cuttlebug tar alle typer dies.
__________________ ... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette." (Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Bikuben har tilbud på silhoutte nå til 1590,-
Elelr 1790 med valgfri programvare... Løp og kjøp!!
Ja, det er virkelig løp og kjøp! Hadde ikke nølt et sekund hvis jeg skulle ha kuttemaskin.
Hadde forresten ikke giddet å kjøpe programpakke. Det ligger ekstremt mye gratis ute på nettet.
__________________ ... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette." (Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.