Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2008, 01:21   #21
VIP-Medlem

Autofil sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 5,550
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor kjøpe QK..

Sitat:
Opprinnelig postet av ChiChi Vis post
ebay!!!! :P
Dies og alfabeter kan det være litt å spare på om du handler på Ebay, men maskinene er dyre å sende og du risikerer å måtte betale moms når du handler for mer enn 200 NOK..

... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 23:02   #22
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 881
MP Rating: 0% (0)
Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Autofil Vis post
Slenger meg på anbefalingen av Silhouette. Det skal ikke mange alfabeter og dies til før du er oppe i den summen uansett, og med Silhouette kan du lage sammenhengende skrift, justere størrelse, laste ned fonter og figurer på nett osv. Genial sak.
.
Hvor laster du ned ting til silhouetten??
Gammel 30-09-2008, 01:18   #23
VIP-Medlem

Autofil sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 5,550
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vedvik86 Vis post
Hvor laster du ned ting til silhouetten??

Fonter laster jeg ned på dafont.com. Kuttefiler finner jeg her og der. Melder du deg inn på forumet på scrapping.no og leser på forumet for kuttemaskiner ligger det mye der.

... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 05:20   #24
Seniormedlem

Hanah sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Vennesla
Meldinger: 1,556
Blogginnlegg: 1
Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.

Jeg ville hatt både Shilouette og tang jeg. Tanga er snedig til småting, og den er mye enklere å ta med på treff osv.
Men jeg ønsker meg en shilouette jeg også. Den er jo genial!

og lille Tor Erling f/d 2002

Sist endret av Hanah; I går kl 01:57.
Hanah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 23:31   #25
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 160
Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.

Har et lite spm jeg... Har bare lest litt om denne Silhouette'n, og det virker som om dette er himmelen i scrappeverden.. Men dumme meg lurer jo litt på hvordan denne fungerer, om man kan skrive ut hva det måtte være, eller om man må kjøpe alle figurene. Og kan man embosse med Silhouetten?
Lillemeg=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 13:55   #26
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 1
millamy er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillemeg=) Vis post
Har et lite spm jeg... Har bare lest litt om denne Silhouette'n, og det virker som om dette er himmelen i scrappeverden.. Men dumme meg lurer jo litt på hvordan denne fungerer, om man kan skrive ut hva det måtte være, eller om man må kjøpe alle figurene. Og kan man embosse med Silhouetten?
Du kan skrive ut det meste, alle alfabeter på maskinen, bilder som er i sorthvitt kan enkelt gjøres om og du kan skjære ut omrisset. litt PC kunnskap er greit, men manualer er det masse av
millamy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2009, 19:50   #27
Medlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 496
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.

millamy: tror kanskje ditt innlegg er mer egnet i salgsforumet

vil uasentt anbefale ALLE om å IKKE kjøpe slike ting og heller satse på en slice the handheld cordless digital design cutter by making memories

den er helt utrolig (har prøvd selv!) og er trådløs, bare lade ropp den.
følger med minnebrikker og de har som oftest 2 eller 3 alfabet, og alle figurer,bokstaver,tall osv kan skjæres ut i 4 forskjellige størrelser!
kjempe praktisk å kunne ta den med seg overalt da
liten og søt!
den er også kjempe rimelig når en tenker på hva en egentlig får!
bikuben selger den vet jeg var det 1350 de tok for den?

løp å kjøp damer

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:03.