Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-06-2009, 19:52   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,286
MP Rating: 0% (0)
husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.
hvordan lager jeg en bilbane?

jeg har lyst å gi storebror en bilbane til bursdagen sin, men vet ikke hvordan jeg skal lage den... Jeg tenkte først å kjøpe små krydderhyller og feste dem på en planke slik at bilene faller fra den ene til den andre og helt ned. Men fant ikke krydderhyller som passet til rimelig pris...
Så tenkte jeg å kjøpe en lang rør og kappe i mindre lengder for å erstate hyllene. Men fant ingen gjennomsiktig rør av riktig størrelse.
Nå tenker jeg å lage et tårnbane, med en bane som snurrer seg nedover. Men har ingen peiling på hvilket materiale jeg kunne bruke til dette...
Så om noen her kunne hjelpe meg ?
__________________

husnisse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:32.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com