Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2006, 13:36   #1
Seniormedlem

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.
I ekstase!!

Jeg har fått symaskin!!!

Jeg har mange praktiske (kjedelige) oppgaver jeg kan bruke den til nå med det samme, men har veldig lyst til å lage fine ting med den også.
Så jeg lurer på om noen har tips til enkle små julegaver jeg kan sette igang med, sånn at jeg blir varm i trøya og ikke blir helt deprimert fordi det ikke blir så fint som jeg hadde tenkt
Jeg har sydd en del før, men det er nokså lenge siden fordi jeg ikke har hatt noen symaskin.

Vær så snill noen! Link til en spennende nettside eller bilder av noe du selv har sydd?

Jeg går og klapper på symaskinen min fordi den er så fin og fordi jeg har lengtet etter min egen så lenge
Sånn flaks at Bestemor solgte leiligheten sin med overskudd i vinter og at Mamma bestemte seg for å GI meg og søstrene min hver vår symaskin

- MajaMor f. 31.12.04 -
- LilleBror f. 08.09.07 -

Appelsin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 23:39   #2
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,297
MP Rating: 0% (0)
*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.
Sv: I ekstase!!

Gratulerer! Jeg følte meg plutselig mer voksen med egen symaskin.
Hva har du lyst til å sy?
Vesker? http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=69911.0
Babyting? http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/index.html
Barneklær? http://www.ottobredesign.com/
Bærestasj? http://www.tettinntil.com/forumet/
Bakeforkle? http://quilteposten.com/bakeforkler.htm

Ja, det var det jeg hadde liggende av linker. Rop ut dersom du finner noe enkelt som man kan sy og gi i julegave. Jeg trenger inspirasjon.
*Ebba* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 11:09   #3
Seniormedlem

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk!!

Jeg måtte jo bare le av den vanvittige lange lista med vesker!! Så utrolig fine!
Har bare rukket å skumme gjennom linkene, men det var altså akkurat sånt jeg var ute etter. Takketakk!

Har du sydd noe av dette selv?

Har bestemt meg for å sy sengetøy til søstrene mine til jul, må bare finne noe fint stoff først. Og Maja har bare ett sett til den nye dyna si, så jeg skal sy til henne også.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Fant dette fine stoffet i går (på ebay ), men vet ikke helt hva jeg skal bruke det til. Putetrekk, kanskje?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Flere linker, noen? Pliiis

- MajaMor f. 31.12.04 -
- LilleBror f. 08.09.07 -

Appelsin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 23:28   #4
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,297
MP Rating: 0% (0)
*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.*Ebba* har mye å være stolt av.

Veskene er fortsatt på planleggingsstadiet. Har store planer, men lite tid. Har bestilt kataloger hos Stoff og Stil, men der strandet prosjektet.
*Ebba* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:53.