Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2008, 17:35   #1
mlf
Seniormedlem
 
mlf sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,916
MP Rating: 100% (1)
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.
Ikea stoff

Skal en tur til ikea imorra og tenkte jeg skulle kjøpe noe stoff.. så da lurer jeg på er det noe stoff som kan brukes til stropper til feks mei tai??
__________________
Anne- Marthe født mai97
Martinefødt sept 05
Emilie kom 15 juli
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 19:19   #2
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 624
MP Rating: 0% (0)
jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.
Sv: Ikea stoff

Minna-serien er veldig kraftig bomullslerret, det ville jeg tro skulle være mer enn sterkt nok. Lenge siden jeg har vært på Ikea nå, så jeg har ikke helt oversikt over alt de har nå, men de har sikkert mer enn den serien også som kan brukes
__________________
Mina 24.03.06 Matilde 23.10.07

Skrytetråden min
jubel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2008, 20:06   #3
mlf
Seniormedlem
 
mlf sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,916
MP Rating: 100% (1)
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.
Sv: Ikea stoff

Takk for svar
__________________
Anne- Marthe født mai97
Martinefødt sept 05
Emilie kom 15 juli
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com