Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2007, 23:34   #1
Medlem

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 158
MP Rating: 0% (0)
Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.
interesse for fotobøker?

ja jeg vurderer og kjøpe inn utstyr til å lage fotobøker på bestilling,men lurer på om det er marked for dette.
Vet flere fotobutikker på nett driver med dette man da må man lage oppsettet selv.
det jeg tenkte var å digiscrappe hver side og printe ut og sette sammen til en bok med hard perm.
eneste som kunden hadde trengt å gjøre er å plukke ut bilder.
er dette noe du ville kjøp og hva ville du gitt for en bok med 30 sider(15 ark) i ca a4 str?
Gammel 07-02-2007, 23:46   #2
Seniormedlem

Mette-marit sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 2,620
Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: interesse for fotobøker?

Ja jøss.. Det kunne jeg vel!

Men så er det viktig for meg å vite om de bildene du skriver ut vil vare lenge? For bilder man får i fotobutikk er jo laget på spesielle fotoark og med spesielle fotoskrivere. De jeg skriver ut her hjemme falmer fort..

For 98 sider gav jeg ca 400 kr (?) det var på Japanfoto. Var fornøyd, men forventet vel litt bedre kvalitet...

Vet ikke hvor mye jeg ville betalt for 30 sider...

Men du bør ihvertfall ikke ligge under fotobutikkene hvis du vil selge...
Mette-marit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2007, 19:08   #3
Medlem

Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.Ninne er et navn alle kjenner.

sjekker rundt på priser nå men vurderer og bestille sidene fra et trykkeri så da skal det være bra holdbarhet på de
Gammel 09-02-2007, 12:10   #4
Medlem

her er noen eksempler på hva jeg mener

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 12-02-2007, 01:56   #5
Juniormedlem

*blomsterpia* sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 35
*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.*blomsterpia* er som en lysfontene.

Det du må huske på om du skal digiscrappe sidene, e om den som har laga bakgrunnan og elementan du bruke har godkjent det for salg! For det e det veldig få som har, så med mindre du e medlem av ett creative team til en designer, må du enten lage bakgrunna etc sjøl, eller få tillatelse til å selge
*blomsterpia* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:04.