Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-12-2008, 21:50   #1
Medlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 380
MP Rating: 0% (0)
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.
jeg har laget julestrømpe!BILDER!

Så stolt av meg selv rett og slett, hehe! I min familie er det STOR julestrømpetradisjon, og den må jo følges nå som vi har blitt en familie. Så i dag har jeg laget julestrømpe til Edvardt Nikolai.

Skal lage til pappen i huset også, men det får bli i morra

ok.

Strømpen er laget av filt med tre bokstaver. Figurene har jeg tegnet for hånd (etter litt inspirasjon fra nettet) og klippet t i filt og puslet på med limpistol. Silkebånd som oppheng. Pappaen skal få rød strømpe med hvit kant på.
Det skal en annen hjulenisse på den da, og ikke reinsdyr.

(min strømpe er hvit med rød kant)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 16-12-2008, 21:58   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,717
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: jeg har laget julestrømpe!BILDER!

utrolig flott altså...kjempe fin..

den figuren du har...har jeg faktisk gjort noe morsomt utav også skjært de ut i isopor jeg..laget store figurer av de kjempe herlige er de

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-12-2008, 23:05   #3
Medlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 380
MP Rating: 0% (0)
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.
Sv: jeg har laget julestrømpe!BILDER!

takk o takk.

Ja, synes de var artige, og en veldig enkel strek i forhold til "mikkelarbeid" med å klippe de ut (det var et HERK)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:51.