Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 12:45   #1
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,590
MP Rating: 0% (0)
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Julekalendertråd!

Jeg har kjøpt en julekalender som jeg skal brodere til Brage. Broderte til Gard også, og da husker jeg at vi hadde tråd om det og viste frem hvilken kalender vi broderte på og hvor langt vi var kommet osv. Så legg ut bilde av kalenderen din hvis du broderer nå
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde.JPG (48.7 KB, 41 visninger)
Filtype: jpg 11sept.JPG (46.6 KB, 46 visninger)

Sist endret av saki78; 12-08-2008 kl 08:12.
saki78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 08:13   #2
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekalendertråd!

Noen andre som broderer julekalender?

saki78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 08:18   #3
Medlem

Bella71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 359
Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har lyst å brodere, men venter på den rette kalenderen.

Når blir bildene dine godkjent, tro
Gammel 12-08-2008, 08:59   #4
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,510
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Jeg har begynt....
Gammel 12-08-2008, 19:07   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 9
Mamseslams er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg har tenkt å brodere kalender!!! Tenkte å starte nå for å være helt ferdig til jul, men de kalenderne jeg finner er jo så små... Hvor store er deres???
Mamseslams er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 19:33   #6
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,296
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har planer om å brodere en i år også, og jeg må bestille nå om jeg skal ha mulighet til å bli ferdig.
Broderte en i fjor, den er Skjora sin (de hadde den sammen i fjor). Jeg er ikke hverken flink eller kjapp til å brodere, og Sjørøveren har "bestilt" en som betyr mye arbeid, tror jeg.
Denne her:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Han ønsker seg bare den, så vi får se...har ikke bestilt den ennå.
Gammel 12-08-2008, 19:37   #7
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,296
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamseslams Vis post
Jeg har tenkt å brodere kalender!!! Tenkte å starte nå for å være helt ferdig til jul, men de kalenderne jeg finner er jo så små... Hvor store er deres???
Den som Sjørøveren ønskerseg er 50*75, tror jeg.
Jeg bestilte herfra i fjor http://www.korssting.dk
Gammel 12-08-2008, 20:41   #8
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Min er 38x64

Gammel 13-08-2008, 15:35   #9
Medlem

Bella71 sin avatar

Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.Bella71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Finnes det en side om brodering?
Hvis jeg skal brodere julekalender vil jeg gjerne brodere fint og rett! : pirkete :
Gammel 14-08-2008, 09:23   #10
Medlem

Bella71 sin avatar

Har funnet en som jeg synest er fin. Der står: Sydd på aida.

Hva er aida?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:29.