Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-10-2008, 21:00   #1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,831
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Julekort med 3 barn..

Noen gode tips til "oppstilling" ? Litt vanskelig siden minstejenta ikke er så stor..Sånn typisk oppstilt i sofan er så kjedelig

Har tenkt litt på å ha alle 3 liggende på magen.. Vil gjerne se bilder om noen har også - og alle tips mottas med takk
__________________
Februar 04 April 06 Juli 08
Siljemamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 22:42   #2
Supermedlem
 
Amaya sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
MP Rating: 0% (0)
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekort med 3 barn..

Bruker man misteltoe paa norsk? Da ville det kanskje vaert soett om storebrodrene holdt en over lillesoester mens de ga henne en nuss. Skal proeve aa tenke og se om jeg kommer paa noe annet.
__________________


Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 22:52   #3
Supermedlem
 
Amaya sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
MP Rating: 0% (0)
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekort med 3 barn..

Denne familien har jo vaert ganske kreativ med sine kort. Jeg liker den der storebror pakker opp lillesoester.
__________________


Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 23:27   #4
Veteranmedlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,449
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekort med 3 barn..

Artig side, Amaya!
__________________
+ = f. 1997 og f. 27/9-05
Emmami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 23:34   #5
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,831
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Julekort med 3 barn..

Sitat:
Opprinnelig postet av Amaya Vis post
Denne familien har jo vaert ganske kreativ med sine kort. Jeg liker den der storebror pakker opp lillesoester.
Den var utrolig søt ja..Har faktisk vært inne på tanken, men snuppa er for liten til å sitte oppi så da blir det ikke så kult..

- Masse stilige bilder da..Den med tape over munnen var også litt vittig, men jeg vil ikke ha det på julekortet akkurat
__________________
Februar 04 April 06 Juli 08
Siljemamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 23:58   #6
VIP-Medlem
 
Idril sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,156
MP Rating: 0% (0)
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekort med 3 barn..

Jeg setter alltid sammen separate bilder av ungene på julekortene jeg, med photoshop. Klarer aldri å få et bilde av de sammen hvor alle er like fornøyd

Likte den siden der .
__________________

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 00:16   #7
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,831
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Julekort med 3 barn..

Sitat:
Opprinnelig postet av Idril Vis post
Jeg setter alltid sammen separate bilder av ungene på julekortene jeg, med photoshop. Klarer aldri å få et bilde av de sammen hvor alle er like fornøyd
Lurer på når jeg skal få satt meg skikkelig inn i ps jeg..Sååå misunnelig på dere som får det til.. Er jo såå fint!!
__________________
Februar 04 April 06 Juli 08

Sist endret av Siljemamsen; 19-10-2008 kl 00:20.
Siljemamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 09:21   #8
VIP-Medlem
 
Idril sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,156
MP Rating: 0% (0)
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julekort med 3 barn..

Sitat:
Opprinnelig postet av Siljemamsen Vis post
Lurer på når jeg skal få satt meg skikkelig inn i ps jeg..Sååå misunnelig på dere som får det til.. Er jo såå fint!!
Jeg er ikke super flink jeg altså. Har satt meg inn i grunnleggende småting, og kortene blir helt ok -alle smiler hvertfall
__________________

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 11:29   #9
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,831
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Julekort med 3 barn..

Sitat:
Opprinnelig postet av Idril Vis post
Jeg er ikke super flink jeg altså. Har satt meg inn i grunnleggende småting, og kortene blir helt ok -alle smiler hvertfall
__________________
Februar 04 April 06 Juli 08
Siljemamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2008, 18:54   #10
Veteranmedlem
 
Smurfen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
MP Rating: 0% (0)
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.
Sv: Julekort med 3 barn..

Det er kjekt å kunne litt PS når man skal plundre sammen et kort ja. Ellers har www.nfoto.no kort i str 15*15 cm hvor man kan legge inn flere separate bilder i en ferdig mal. Lettvint.
__________________
Gullgutten 09.09 2004 - (37+5) 3630 gr og 51 cm

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:12.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com