Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2007, 20:13   #1
Medlem

Maria-83 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 263
MP Rating: 0% (0)
Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.
julekortet mitt.. hva synes dere??

har ikke sendt inn til fremkalling enda.. hva synes dere?? noe jeg skulle hatt gjort annerledes?? kom gjerne med tips!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 10-11-2007, 20:16   #2
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,194
Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.
Sv: julekortet mitt.. hva synes dere??

Jeg synes det var kjempefint!
Gammel 10-11-2007, 20:18   #3
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,132
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Veldig fint,men jeg ville hatt underteksten litt lengre opp mot høyre slik at det det ikke ser ut som teksten står "klistret" atmed bildene

Men det var et veldig flott julekort!
Gammel 10-11-2007, 20:20   #4
Supermedlem

Plutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 814
MP Rating: 100% (1)
Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.

Superfint!!!

Hvis jeg skulle endret på noe, så ville jeg muligens flyttet "julehilsen fra osv." så det ble litt mer sentrert

Når jeg ser litt bedre etter, så ville jeg også fjernet pepperkaken

mars`03 desember`06

Sist endret av Plutti; 10-11-2007 kl 20:23.
Plutti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2007, 20:22   #5
Medlem

Maria-83 sin avatar

Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.Maria-83 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Frysh
Veldig fint,men jeg ville hatt underteksten litt lengre opp mot høyre slik at det det ikke ser ut som teksten står "klistret" atmed bildene

Men det var et veldig flott julekort!
takk
ja ser det nå jeg også!kjekt at dere gidder å se og kommentere! er ikke alt en ser selv noen ganger!
Gammel 10-11-2007, 20:22   #6
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 612
lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.

Kjempeflott!! Hvordan/hvor har du laget dette?
Gammel 10-11-2007, 20:23   #7
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,132
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lise1976
Kjempeflott!! Hvordan/hvor har du laget dette?
Tipper det er Photoshop,bruker iallefall det til julekort-laging selv.
Gammel 10-11-2007, 20:25   #8
Medlem

Maria-83 sin avatar

Med photoshop lastet ned gratis med 30 dager prøving! kommer nok til å kjøpe pakken etterpå!
Gammel 10-11-2007, 20:31   #9
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,726
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempe fint kort! Jeg ville også flyttet den "juleklemmer fra.." teskten litt mer til høyre, og om så tatt bort pepperkakemannen

Brukte du flere lag? Slik at du brukte et bilde av de to hendene i gråfarge som layer 1, og så det andre "oppå"? *blond*

Har såå lyst å lage selv!

Ps, hvilken str. laget ut på det?

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2007, 20:37   #10
Medlem

Maria-83 sin avatar

ja brukte flere lag!
fant en super link her inne til hjelp! for jeg er helt grønn når det gjelder slike program og tro meg! det var ikke akkurat lett å ta bilde av tuttene mine

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:00.