Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 23:21   #1
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,180
MP Rating: 0% (0)
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Kan noen strikke her?

Jeg kjøpte garn og pinner som jeg ga til mamma for to år siden for å få henne til å strikke til jentene.. har ikke blitt noe desverre så må har jeg jammen tenkt å prøve selv.. Kan strikke rett og vrang men har aldri prøvd meg på annet enn skjerf og sånn! Noen som kan anbefale lette oppskrifter eller sider på nettet så jeg kan lære litt?
Gammel 02-09-2008, 10:10   #2
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen strikke her?

Hva skal du strikke da?

www.garnstudio.com finner du gratis oppskrifter og også litt strikkehjelp
Gammel 02-09-2008, 14:54   #3
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,180
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Hva skal du strikke da?

www.garnstudio.com finner du gratis oppskrifter og også litt strikkehjelp
Supert, takk for svar, må sjekke ut den! Jeg trenger gensere og bukser til begge jentene men tror det blir litt mye for meg.. ?
Gammel 02-09-2008, 15:01   #4
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg strikka bukse da jeg bare kunne rett og vrang, og det gikk kjempefint Riktignok ble det er par telefoner til bestemoren min, men det er da lov Du får finne ei ensfarget oppskrift uten mønster...

Du kan jo også gå innom et garnstudio å spørre etter hjelp hvis du plutselig står fast, bare ta med deg strikkingen og oppskrifta så får du hjelp.
Gammel 02-09-2008, 18:36   #5
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 839
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Theamor Vis post
Jeg kjøpte garn og pinner som jeg ga til mamma for to år siden for å få henne til å strikke til jentene.. har ikke blitt noe desverre så må har jeg jammen tenkt å prøve selv.. Kan strikke rett og vrang men har aldri prøvd meg på annet enn skjerf og sånn! Noen som kan anbefale lette oppskrifter eller sider på nettet så jeg kan lære litt?
Jeg kan også anbefale garnstudio! Der er masse flott! Og gratis
Jeg strikket denne. Den er kjempeenkel.Og kjempefin! Men spørs om den blir for liten til dine barn da?...

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 20:09   #6
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 90
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg har kjøpt nøstebarn sin oppskriftsbok. Her er det lette oppskrifter, veldig godt forklart. Ikke avanserte greier, men fine oppskrifter på mye forskjellig klær.
Garn får du kjøpt billig på nettet fra www.123.knit.com se på lammeull(tror det er riktig adr)

Boka koster litt, 300kr, men absolutt verd det se mer på www.nostebarn.no
puselure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 16:56   #7
Supermedlem

Lilly* sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 688
Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.
;) Sv: Kan noen strikke her?

Sitat:
Opprinnelig postet av puselure Vis post
Jeg har kjøpt nøstebarn sin oppskriftsbok. Her er det lette oppskrifter, veldig godt forklart. Ikke avanserte greier, men fine oppskrifter på mye forskjellig klær.
Garn får du kjøpt billig på nettet fra www.123.knit.com se på lammeull(tror det er riktig adr)

Boka koster litt, 300kr, men absolutt verd det se mer på www.nostebarn.no

Anbefaler også denne boka! Garnet fra Danmark (123 knit) er kjempegodt, og ikke minst MYE billigere! Bare husk å ikke handle for over 200 kr (porto regnes ikke) ellers kan du måtte betale toll. Jeg bestilte boka fra capris.no, der koster den 211 kr. Slipper porto også!
Lilly* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:17.