Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2008, 13:18   #1
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,037
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Korssting julemotiv-mønster

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med et korssting-mønster med julemotiv?

Jeg holder på å komponere en julekalender til mannen min, men kan ikke finne et passende motiv. Jeg ser etter noe på ca 12 X 15 cm (H X B). Det kan gjerne være en snømann eller en bamse eller noe i den duren, gjerne "tegneserieaktig". Er litt fan av stilen til Lisi Martin og ting som Tatty Teddy. Ikke fjøsnisser eller engler.

Jeg har lett på broderisider, men der er det helst sett som selges. Hvis noen har et fint motiv som de evt kan scanne og sende meg så blir jeg evig takknemmelig

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:29.