Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-01-2007, 17:59   #1
Veteranmedlem

Smeeka sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: BattleGrounds
Meldinger: 3,996
MP Rating: 0% (0)
Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.
Kreativ sjel søkes

Karnevalstiden nærmer seg med stormskritt. Poden er fast bestemt på at han skal være en hai på årets karneval i barnehagen. En blå hai.

Jeg er absolutt ikke kreativ (ihverfall ikke akkurat nå), føler jeg står helt fast. Jeg skal lage dette antrekket selv, og er ikke venner med symaskinen. Har riktignok skaffet en blå badehette, men lengre kommer jeg ikke. Har tenkt litt på en ryggfinne av tilklippet papp og kledd med filt, og litt teatersminke til å lage store tenner og gjeller på kinnene.

Setter stor pris på alle tips her altså.

Smeeka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2007, 18:27   #2
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,342
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.
Sv: Kreativ sjel søkes

For at han skal bevege seg må det jo være noe som er lett og ledig. Jeg tror derfor jeg hadde kjøpt en blå strømpebukse og en ensfarget blå body. Evt. kan du tegne mønster på bodyen med kritt.

Deretter hadde jeg sett om jeg hadde kunnet finne slike sommerfuglvinger / engelvinger som noen bruker til karneval. Tatt bort vingene og erstattet dem med papp som var malt blå og formet som en ryggfinne. Da kunne han hatt disse på ryggen.

Sminket ham som du beskriver. Tror kanskje jeg hadde funnet en blå bomullslue eller noe annet enn en badehette til hodet siden det kan bli tett og klamt ganske fort.
Gammel 10-02-2007, 09:37   #3
Medlem

Stolt mamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Nordland
Meldinger: 264
Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.Stolt mamma er et navn alle kjenner.
Sv: Kreativ sjel søkes

Kom over denne haikostymen. Er vel ikke helt hva du er ute etter, men kanskje den kan gi deg noen ideer

http://www.buycostumes.com/ProductDe...ldboysclassics

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:43.