Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-05-2008, 22:28   #1
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 214
MP Rating: 0% (0)
Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.
;) Kreative sjeler

Jeg fyller 30 år nå i sommer og skal innvitere noen venner (ca 30 stk) til å komme å feire dagen min.
Noen kreative sjeler der ute som har noen tips og ideer til utforming og tekst på en liten uformell innbydelse?? Litt gøy å gjøre noe utav det liksom
__________________
Mathias ble født 07.08.07
Tosta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2008, 22:29   #2
Seniormedlem
 
E-78 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,934
MP Rating: 0% (0)
E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kreative sjeler

Dytter litt på denne. Jeg også fyller 30 og vil lage litt moro og action på dagen.
__________________
f.01 f.02 f.05

Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
E-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2008, 22:39   #3
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 214
MP Rating: 0% (0)
Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.
Sv: Kreative sjeler

Sitat:
Opprinnelig postet av E-78 Vis post
Dytter litt på denne. Jeg også fyller 30 og vil lage litt moro og action på dagen.
Ja heng deg på
__________________
Mathias ble født 07.08.07
Tosta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com