Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2008, 10:10   #1
Seniormedlem

Høns sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,937
MP Rating: 0% (0)
Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Lage kort med stprt bilde og flere småbilder....

Hvordan lager man et bilde med flere småbilder på? Tenker nemlig å lage dette som takkekort og julekort, men aner ikke hvordan jeg gjør det... Leste gjennom hele photoshoptråden, men der var deb forklaringen dessverre borte.

Håper noen kan hjelpe meg. Litt desperat nå...
Gammel 24-09-2008, 11:16   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,575
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lage kort med stprt bilde og flere småbilder....

Du må åpne et blankt dokument i Photoshop. Så åpner du bildene dine, og drar ett og ett bilde over i det hvite dokumentet. Da legger de seg der, og du kan se lagene nede i høyre hjørne i layerspaletten. Der kan du trykke på hvert enkelt å jobbe med dem. F.eks trykke ctrl+t og dra dem mindre/større slik at det passer seg.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 18:54   #3
Medlem

mita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 398
mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.

Nå skulle jeg akkurat inn her for å lage en lik tråd!!! Godt det var kommet et svar her, men kjenner meg selv så godt at jeg trenger nok litt mer te-skje-forklaring enn som så.. Noen som har mer detaljert forklaring for å få det bra?

Ikke meningen å kuppe tråden her, men lurer på det samme har begynt å skjønne hvordan jeg får bilder inn på et annet bilde i photoshop, og hvordan jeg får dem i den størrelsen jeg vil. Men hvordan kan jeg evt få en liten svart ramme/kant rundt de små?

Sist endret av mita; 25-09-2008 kl 20:39.
mita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2008, 11:29   #4
Supermedlem

Vildjan sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: På landet
Meldinger: 737
Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.

Her ligger det en forklaring som jeg har skrevet!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:29.