Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-12-2006, 22:28   #1
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finnmark
Meldinger: 933
MP Rating: 0% (0)
Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.
hyper Må bare skryte litt av mitt broderi

Har nettopp hentet broderiet mitt fra innramming. Jeg synes det ble SÅÅ nydelig at jeg må vise det til dere her

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 30-12-2006, 22:36   #2
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Må bare skryte litt av mitt broderi

Det ble kjempeflott!! Jeg er iponert.

Hvor lang tid brukte du på denne da?
Jeg broderer litt i blant, men denne hadde nok tatt meg flere år.
Gammel 30-12-2006, 23:13   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Å kjære vene. Her ligger det mye arbeid bak. Ikke rart du er stolt så flott som dette ble! Bøyer meg i støvet
Gammel 31-12-2006, 00:11   #4
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,156
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Å salig katten!! Så flink du har vært!!!
Gammel 31-12-2006, 11:18   #5
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marit K
Det ble kjempeflott!! Jeg er iponert.

Hvor lang tid brukte du på denne da?
Jeg broderer litt i blant, men denne hadde nok tatt meg flere år.
Jeg fikk det i posten i november i fjor. Begynte såvidt da, men syntes det var veldig vanskelig og la det bort til over jul. Tok det så fram igjen i januar og var ferdig med det i april. Jeg var hjemme i mammapermisjon på den tiden, så jeg hadde en del tid til å sitte med det Det var veldig gøy å holde på med!!
Gammel 31-12-2006, 12:07   #6
Medlem

HollyAmi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Nordpå!
Meldinger: 236
HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.

Hva mer kan jeg si...

Hvor på nettet kan man kjøpe broderi?

mars 06

juni 08

HollyAmi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-12-2006, 13:13   #7
Supermedlem

Nasseline sin avatar

www.lineabroderier.no

www.margaretha.com

www.dittbroderi.com

Her handler jeg fra
Gammel 31-12-2006, 15:25   #8
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,587
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nydelig! Kjempeflink har du vært!
Gammel 31-12-2006, 19:07   #9
VIP-Medlem

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,665
Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig flott!
Du har all grunn til å skryte!
Gammel 02-01-2007, 17:59   #10
Veteranmedlem

Elisa-77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 3,767
Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.Elisa-77 har mye å være stolt av.

Imponerende. Den der har jeg lenge sikla på.

Den ble rett og slett nydelig. Har liksom syns den ser så juleaktig. Har liksom ikke lyst å bruke så mye tid og arbeid på et julebilde.

Men ferdig innrammet var den adskillig mindre "julete" om du skjønner.

Er i allefall veldig imponert

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:05.