Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-11-2008, 12:32   #1
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,966
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Mappekort

Jeg har ett 15x15 bilde...men vil ha det i ett 15x15 mappekort.
Hvor kan jeg kjøpe tomme 15x15 kort?
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 12:43   #2
Supermedlem
 
Mariposamamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,058
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mappekort

Joda, du..det problemet er jeg akkurat funnet løsningen på selv.. Det vil si, jeg fant aldri 15x15, men panduro hadde noen som var ørlittegrann større (enten 15, 5 eller 16x16 cm). Når vi limte bildet midt på, så ble det veldig fint det altså!

Men spesielt billig ble det ikke (med konvolutter..)..
__________________
Historien om Johanna
Mariposamamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 12:55   #3
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,966
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mappekort

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
Joda, du..det problemet er jeg akkurat funnet løsningen på selv.. Det vil si, jeg fant aldri 15x15, men panduro hadde noen som var ørlittegrann større (enten 15, 5 eller 16x16 cm). Når vi limte bildet midt på, så ble det veldig fint det altså!

Men spesielt billig ble det ikke (med konvolutter..)..
Hmmm..har du link?

Tror neppe det blir noen billig løsning nei.....Men ræva full av penger...NOT
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 13:24   #4
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mappekort

Har sett slike kort og konvolutter på norli forhandleren her på gjøvik.
Har ikkje sjekka ut prisen eg.
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 13:29   #5
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,966
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mappekort

Kan bli vrient dette da...Hvis ikke så må jeg jo bare få tak i noe papir,og lage noe selv...men kunne godt tenke meg og slippe det
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 13:31   #6
Supermedlem
 
Mariposamamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,058
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mappekort

Jeg var i selve butikken på Karl Johan jeg da..men etter å ha sett litt inne på nettsiden til Panduro, så fant jeg dette:


Kortet vi brukte:
http://www.pandurohobby.no/pan/IboxS...GET&AID=682100

Her er konvoluttene vi brukte:
http://www.pandurohobby.no/pan/IboxS...GET&AID=682101



Dette merket "Paperado" finnes i alle mulige størrelser og farger, både i kort og konvolutter. De jeg har linket til er 15,7 cm x 15,7 cm. Ønsker du å finne mer i samme serie, så er det bare å søke på Paperado inne på panduro.no.

Nå: Husvask!
__________________
Historien om Johanna
Mariposamamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 14:18   #7
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mappekort

Sitat:
Opprinnelig postet av Hege-Mor Vis post
Kan bli vrient dette da...Hvis ikke så må jeg jo bare få tak i noe papir,og lage noe selv...men kunne godt tenke meg og slippe det
Å lage selv er jo veldig enkelt
Kjøpe 12*12 kartong på en scrappe butikk, dele dei i to, brette og feks stemple og embosse fremsiden
også kan du kjøpe klare konvolutter som du kan sende dei i
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:44.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com