Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-06-2007, 10:31   #1
Medlem

Medlem siden: May 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 59
MP Rating: 0% (0)
MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.
Mei tai oppskrift

Hei alle dere flinke syersker!

Jeg syns det er så mange fine Mei Taier her på forumet, så jeg ble skikklig inspirert! Tenkte å prøve å sy en til LillePjokken som ble født i april og en til svigerinna mi som venter baby i november. Men da håper jeg å få litt hjelp her inne

Er det noen som har en oppskrift på Mei Tai som dere er veldig fornøyd med?
Gammel 29-06-2007, 10:39   #2
Medlem

monbea sin avatar

Sted: Lillehammer
Meldinger: 349
monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.
Sv: Mei tai oppskrift

På sysidene til tettinntil.com ligger det veldig fint beskrevet hvordan man kan sy en Mei Tai
Gammel 29-06-2007, 10:42   #3
Medlem

MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.MayaHå er fantastisk mot andre.

Tusen takk Monbea! Skal kikke der med en gang
Gammel 29-06-2007, 15:09   #4
Medlem

mooica sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 437
mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av monbea
På sysidene til tettinntil.com ligger det veldig fint beskrevet hvordan man kan sy en Mei Tai

mooica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2007, 15:29   #5
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Lag en prøve MT ut av en oppskrift du finner.. så kan du se om du liker formen. Deretter kan du tilpasse en til deg selv.. Med de målene du ønsker. Om du vil ha sovehette eller ei, innsvinget eller ikke, hvor høy og bred du trives med den.. bredde og lengde på skulder og midjestropper osv osv.
Det finnes ett hav av muligheter.
Men det er greit å gå på tettinntil og finne en grunnoppskrift og prøve seg med den først.

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2007, 15:35   #6
Seniormedlem

Smula sin avatar

Sted: Drammen
Meldinger: 2,008
Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.

Oppskriften på tettinntil er min. Lykke til!
Gammel 30-06-2007, 08:51   #7
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Smula
Hei Smula!

Kjempefin oppskrift, skal prøve meg på den
Det så jo ikke så kjempevanskelig ut heller!

Hvor får dere tak i alle de fine stoffene deres? På nettet?
Gammel 30-06-2007, 18:54   #8
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,007
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte stoff på Åhlens, betalte 200 kr. Du kan jo ha to ulike om du vil, et billigere inni kanskje...

Jeg skal forøvrig også prøve å sy etter den oppskrifta...
Gammel 30-06-2007, 19:39   #9
Seniormedlem

Smula sin avatar

Sted: Drammen
Meldinger: 2,008
Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.Smula har en strålende fremtid.

Jeg kjøper mye på Stoff og stil (hovedsaklig stroppeestoff). Stoff til panel kjøper jeg som regel fra USA (over nett). Det billigste om man ikke skal sy i stor skala vil være å kjøpe gardinstoff e.l fra KID, Princess og andre lignende butikker som selger enten gardiner/sengetøy eller stoffer i metervare.
Gammel 14-07-2007, 01:13   #10
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,758
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Smula
Genialt.. =) Vente til slutten av måneden, når permisjonspengene kommer, skal jeg også prøve meg på en slik en..

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.