Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-06-2007, 11:58   #1
Medlem

monbea sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Lillehammer
Meldinger: 349
MP Rating: 0% (0)
monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.
Mei tai til 2 åring?

Jeg har blitt veldig inspirert av alle som syr Mei Tai her inne... Har lyst til å tørke støvet av min gamle arvede symaskin

Lurer på om jenta mi begynner å bli for stor? Hun veier ca 11 kg, og noen ganger savner jeg noe som støtter henne oppe når jeg bærer henne.
Gammel 28-06-2007, 13:57   #2
Medlem

mooica sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 437
mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.
Sv: Mei tai til 2 åring?

Det er ikke noe problem å bruke en MT til en unge på 2 år.
Med en MT kan du bære barnet så lenge han/hun vil bli båret og så lenge du orker.

mooica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 14:04   #3
Medlem

monbea sin avatar

monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.monbea er fantastisk mot andre.

Takk for svar

Har det noe å si på størrelsen på MT'n?

Tror jeg må løpe ut å kjøpe litt stoff i dag
Gammel 28-06-2007, 14:54   #4
Medlem

mooica sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 437
mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.mooica har mye å være stolt av.

En todler utgave er som regel 40*60 cm.

mooica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 15:00   #5
Medlem

Fersken sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 478
Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.Fersken har mye å være stolt av.

Se på babyhawk.com, de lager egne toodlerversjoner, der står sikkert mål.
Jeg bærer min toåring i hjemmelaget MT og er storfornøyd!
Har ikke sydd den selv, men kjøpt den brukt. Bæremeisen blir ikke brukt mer av meg etter at MTen kom i hus!
Gammel 28-06-2007, 18:16   #6
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,668
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg prøvde den til min 4åring og han satt kjempeflott, vet ikke hvor lenge jeg kunne ha båret ham der, da.
Lillesøster på 16 mnd kooser seg i MeiTaien og jeg håper vi kan bruke den leenge!
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:30   #7
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,337
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Jeg bruker Mei Tai til snuppa mi på snart 16 mnd. Det fungerer helt supert.

Bruker henne mest på ryggen og jeg tror kanskje jeg snart skal selge bæremeisen for den bare støver ned
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:42   #8
Medlem

monbea sin avatar

Takk for svar

Jeg er veldig spent på om hun har lyst til å sitte der. Men det går da an å prøve!
Gammel 29-06-2007, 13:03   #9
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,668
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

lillesøster på snart 16mnd gleder seg og kommer med kvinelyder når hun ser jeg tar på MT.
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2007, 13:08   #10
Medlem

monbea sin avatar

Gleder meg til å prøve

Må bare få tid til å sy!

Nå reiser sambo og snuppelur på ferie om en uke, da får jeg en hel uke alene til å gjøre slike ting

Både gleder og gruer meg
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:47.