Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2008, 16:00   #1
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,898
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.
Min hobbytråd

Når dere er så flinke til å legge ut må jeg og skryte litt av mine produkter
Jeg hekler, strikker og datascrapper

Denne strikka jeg til en liten gutt, julegave. Forbokstaven hans er nederst på benet. Buksa er ribbestrikket med alpaccagarn, hvit og brun
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Ribbestrikket sett til datteren min. alpaccagarn dette også, rosa og lilla
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Storebror vill også ha genser. Denne gangen brukte jeg tykkere alpacca og mørke blå
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Barselgave til en veldig god venninne. Mor signe teppe med forbokstaven til gutten i det ene hjørnet. Teppet er hvitt med brun bokstav og brun heklet kant rundt i alpaccagarn
Vårdress. Denne ble desverre for kort i overkroppen til min datter. Den er forhåpentlig vis på vei til en ny eier snart. Blålilla babyull og mørkelilla alpacca
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av AnneK27; 18-04-2008 kl 19:24.
AnneK27 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2008, 18:21   #2
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.
Sv: Min hobbytråd

Jeg har vært hel utrolig dårlig til å scrappe bilder fra eldstemann så her kommer noen av mine siste prosjekter.
Det er veldig amatørmessig

Gammel 18-04-2008, 19:26   #3
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Sv: Min hobbytråd

For 1 mnd siden lærte jeg å hekle og mitt første produkt ble et sjal i hvit og svart alpacca. Det er super duper deilig og varmer godt på litt kjølige vårkvelder
Jeg måtte prøve meg på hatt til datteren og. Denne ble til løpet av kort tid, under 1 time. Ble kjempe fornøyd. Garnet er av hvit og rosa alpacca. Jeg hekla ørevarmere i hatten og og snor slik at snuppa ikke klare rå ta den så lett av seg
Leggings i blålilla babyull

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:18.