Jeg hadde lite å gjøre på for noen uker siden da jeg lå strak ut i en uke, så fant jeg meg en ny hobby scrapbooking på data ! kjempe gøy " ! Har ikke sittet meg helt inn i alt enda men ligger ut noen jeg har laget her
Har du nettopp startet? Dette er noen av de flotteste nybegynner-LO'ene jeg har sett!! nyyydelige - du har virkelig talentet inne.
Håper å se deg inne på www.scrapscandistyle.com? Et kjempeflott skandinavisk (mest norsk) forum der det er masse datascrappere Kjempefint å være der!
Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve (Scrappingen min)
Du må også gjerne ta en titt på hjemmesiden min om du vil (link i signaturen) for jeg har en god del linker til både gratis stæsj, og vanlige shopper. Også en del tutorialer.
Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve (Scrappingen min)
Så mange fine lo'er! HAdde jo lagd så mange også!!
Her strekker ikke tiden helt til alltid med 2 små, men det blir litt av og til,
holder meg på www.datascrapping.no jeg!
Kjempeflott! Jeg må virkelig få tid til å prøve meg på dette. Hva slags program bruker dere? Skriver dere også ut på ark? Jeg liker å ha fotoalbum så jeg skulle gjerne hatt det i album og... Men for lat/ uorganisert til vanlig scrapbooking, mye bedre å kunne ha alt man trenger på pc