Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-05-2008, 08:43   #1
Medlem
 
Elliva sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 216
MP Rating: 0% (0)
Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.
Min tur til å skryte litt :)

Å være 50% sykmeldt gjør at jeg har myyye tid til å sy. Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Vedlagte bilder
Filtype: jpg blå bukse foran (200 x 267).jpg (12.0 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg blå bukse bak (200 x 267).jpg (11.2 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg blå bukse detalj (200 x 267).jpg (15.8 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg mønstret bukse foran (200 x 267).jpg (17.3 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg mønstret bukse bak (200 x 267).jpg (16.5 KB, 1 visninger)
Elliva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 08:47   #2
Medlem
 
Elliva sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 216
MP Rating: 0% (0)
Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.Elliva har en strålende fremtid.
Sv: Min tur til å skryte litt :)

Begge buksene er til sønnen min på tre år. Mønstret stoff fra IKEA, blått stoff fra Stoff og stil. Vanskelig å finne arti stoff til gutt, synes jeg. Nå skal jeg sy i svart dongry til han, og så sy noe fint med hvit tråd på stoffet. Broderiet på den blå buksa er en av de første tegningene av en mann som mellomste dattera mi tegnet da hun var tre år. Til henne har jeg sydd denne hvite kjolen.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole foran (200 x 267).jpg (12.5 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg kjole bak (200 x 267).jpg (12.8 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg kjole detalj (200 x 150).jpg (5.1 KB, 1 visninger)
Elliva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 13:47   #3
Seniormedlem
 
mamma i nord sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,464
MP Rating: 0% (0)
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min tur til å skryte litt :)

Venter i spenning på bilder.
__________________


Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
Lille bonus gutten vår f/d uke 17+3
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com