Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-07-2008, 08:11   #1
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 573
MP Rating: 0% (0)
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.
:) Mine ammeputer :)

Her er noen av ammeputene jeg har laget til nå og flere kommer
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Tinka; 25-07-2008 kl 12:09.
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 08:20   #2
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,438
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mine ammeputer :)

Så fine de var
men den siste var jo bare utrolig nydelig
Gammel 25-07-2008, 08:42   #3
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 4,597
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

kjempe fine var de
er det avtagbart trekk på de eller hvordan har du gjort det?

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 08:46   #4
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,176
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Flotte ammeputer

Upsidaysi: Jeg ser glidelås
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 10:41   #5
Supermedlem

Tinka sin avatar

Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

Ja er avtagbare trekk ja.

Tusen takk jenter
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 12:09   #6
Supermedlem

Tinka sin avatar

La til Ole Brumm og Heffalomp som jeg laga i dag
Gammel 25-07-2008, 12:12   #7
Supermedlem

Tinka sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
Så fine de var
men den siste var jo bare utrolig nydelig
Den er kjempe myk også, og fargene er myyye finere enn på bilde..
Skulle ønske jeg hadde ei baby jente nå For den likte jeg selv også,
men den må bli til noen andre, for her er det stopp nå
Gammel 25-07-2008, 14:48   #8
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva fyller du de med? (og hvor mye?) Innertrekket er vel bare noe billig restestoff?

Tenkte å sy en sist, men kanskje jeg klarer å få gjennomført det nå
Gammel 25-07-2008, 21:32   #9
Supermedlem

Tinka sin avatar

Jeg har brukt min til å legge inni, regner med at jeg får det jeg trenger i pakka mi i posten i mårra Men det er saccofyll, så bestilte jeg slik tynt stoff, husker ikke i farta hva det heter..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:42.