Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2008, 13:48   #1
Medlem

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 87
MP Rating: 0% (0)
Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.Valnøtt er et navn alle kjenner.
hyper Mønster til Kapten Sabeltann genser

Er det noen her som kan hjelpe meg med å få tak i strikkemønster til Kaptein Sabeltann-genseren?

Jeg finner det ikke noen steder og det er visst utgått fra Dale.

Valnøtt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 16:38   #2
Seniormedlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 1,982
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mønster til Kapten Sabeltann genser

Å den hadde jeg for maaaange år siden - 13 faktisk. Skal se om jeg finner den igjen, men kan ikke love noen (hvor i all verden skal jeg starte å lete )

93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 18:17   #3
Seniormedlem

milla07 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,502
milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.

Åååå den kunne jeg og likt å ha... Er en heldig, så kan kanskje butikkene ha igjen rester av oppskrifta?!?

Millas hobbyverden
milla07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 19:54   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 8
buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.

Det har jeg
buster er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 06:55   #5
Seniormedlem

milla07 sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,502
milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av buster Vis post
Det har jeg
Lyst til å dele???

Millas hobbyverden
milla07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 07:44   #6
Seniormedlem

Lena09 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,581
Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.

Kunne og tenkt meg oppskriften
Gammel 03-11-2008, 17:10   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 1
camani er en ukjent størrelse akkurat nå.

Heisann
Jeg kunne også tenkt meg den oppskriften! Har du mulighet for å sende den til meg?
camani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2008, 21:31   #8
Medlem

lisus sin avatar

Meldinger: 297
lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.lisus har mye å være stolt av.

Jeg også!!! Noen som har bilde av genseren?
Gammel 04-11-2008, 19:04   #9
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 8
buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.buster er som en lysfontene.

Her er bilde

Det er den røde som er mest populær
Vedlagte bilder
Filtype: jpg sabeltann bilde.jpg (22.4 KB, 120 visninger)
buster er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 19:44   #10
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,898
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Kunne je gog fått oppskriften?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:18.