Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-07-2007, 20:46   #1
Supermedlem

yvma78 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: akershus
Meldinger: 751
MP Rating: 0% (0)
yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.
gal nå har jeg enderlig fått meg symaskin,men hva trenger jeg mer

jeg har ønsket meg symaskin leeenge nå,men har ikke tatt i en symaskin siden ungdomsskolen...så hvordan dette skal gå aner jeg ikke

maskina ligger på posten enda,skal hente den i morra det ble en janome 521s,håper den er grei da.jeg elsker håndarbeide,selv om det er mange år siden sist...så jeg gleder meg,er så mye jeg har lyst til å prøve å lage.tenkte å begynne med noen vognposer og slikt.

dere sydamer,hva trenger man av tillegsutsyr saks og målebånd har jeg skjønt da fortell,fortell...og gjerne prisen på di forskjellige tingene.

yvma78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 20:51   #2
Supermedlem

lykkeliten84 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 840
lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.lykkeliten84 har en strålende fremtid.
Sv: nå har jeg enderlig fått meg symaskin,men hva trenger jeg mer

ååååååå gratulerer
Jeg skal også kjøpe symaskin. Hvor har du kjøpt din?
Har ikke peiling på symaskiner jeg.
Gammel 24-07-2007, 21:04   #3
Supermedlem

yvma78 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: akershus
Meldinger: 751
yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.yvma78 har mye å være stolt av.

takk

jeg kjøpte min på symaskiner.no etter mye leting her inne på nm,skulle vist være veldig bra.jeg bestilte sent på fredag,og fikk hentelapp i dag,veldig kjapt ja

http://www.symaskiner.no/

yvma78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 21:20   #4
Medlem

HollyAmi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Nordpå!
Meldinger: 236
HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.HollyAmi har mye å være stolt av.

Grtatulerer! Jeg er litt misunnelig, for min gamle Singer sa takk og farvel for to dager siden

Tror det vil være lurt med

knappenåler
oppspretter
tråd
skredderkridt
"sømometer"

Det er vel det allervigtigste...

mars 06

juni 08

HollyAmi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2007, 22:56   #5
Medlem

Minasmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 338
Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.Minasmamma er fantastisk mot andre.

Jeg og har kikket en del på symaskin... Har kjempelyst å kjøpe, men har ikke bestemt meg for hvor mye penger jeg skal bruke. Hvor mye betalte du for din? Du kan jo skrive om du er fornøyd eller ikke da når du får henta den på posten
Minasmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 00:00   #6
Seniormedlem

lille L sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Et tips er å gå inn hit Her kan dere finne mange tips til ting å sy, finne oppskrifter og spør andre om evnt symaskiner og utstyr

Sist endret av lille L; 25-07-2007 kl 10:36.
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 10:18   #7
Medlem

Meldinger: 233
ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av lille L
Et tips er å gå inn hit. Her kan dere finne mange tips til ting å sy, finne oppskrifter og spør andre om evnt symaskiner og utstyr
Fikk ikke linken til å virke...
ny_her er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 10:21   #8
Medlem

Meldinger: 233
ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.ny_her er fantastisk mot andre.

Forresten - hva er et "sømometer"??

Er det noen som kan anbefale en virkelig god saks til å klippe i stoff med? Den jeg har nå er ikke god, så jeg ergrer meg like mye hver gang
ny_her er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 10:37   #9
Seniormedlem

lille L sin avatar

Meldinger: 2,050
MP Rating: 100% (1)
lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.lille L har en strålende fremtid.

Nå skal den funke

En sånn skreddersaks anbefaler jeg. De er kjempegod og skarpe. Panduro selger dem bl.a. på nett
Gammel 25-07-2007, 20:43   #10
shg
Medlem

Medlem siden: May 2007
Sted: Hole i Buskerud
Meldinger: 481
shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.shg har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ny_her
Forresten - hva er et "sømometer"??

Er det noen som kan anbefale en virkelig god saks til å klippe i stoff med? Den jeg har nå er ikke god, så jeg ergrer meg like mye hver gang
En ting som er viktig med en stoff-saks, er at du ALDRI bruker den til noe annet en stoff og tråd. Da får du den til å vare lenge!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:31.