Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 14:21   #1
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Jeg samlet noen doruller og tenkte de kunne brukes til noe, men hva?

Det beste er om sønnen min på 2 år kan lage noe av de

Tips og forslag
__________________
Moroklumpen sept 06 & gla'gutten nov 08
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 20:16   #2
Seniormedlem
 
Tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Dorullkort

Kjøpe isoporkuler på hobbybutikk og lag nisser til jul. Male de rød eller bruke stoff f.eks filt. Kjøpe øyer etc....
__________________
Mrs. A og gullene 01/04, 09/06, 04/08


Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 20:30   #3
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Jeg har sett et par eksempler på dorullkort, men klarer ikke å se hvordan de er laget og "brukt"....
__________________
Moroklumpen sept 06 & gla'gutten nov 08
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 20:34   #4
Seniormedlem
 
Tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,865
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Sitat:
Opprinnelig postet av *Beate* Vis post
Jeg har sett et par eksempler på dorullkort, men klarer ikke å se hvordan de er laget og "brukt"....
Har heller ikke prøvd det, men ser ut som de klemmer dem flat og pynter utenpå og bruker en tags som de drar ut... Noen som kan bekrefte dette? Jeg må prøve.

Har du en blogg forresten?
__________________
Mrs. A og gullene 01/04, 09/06, 04/08


Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 20:40   #5
Veteranmedlem
 
Lille*My sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,699
MP Rating: 0% (0)
Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Rytmeinstrument.

Stift sammen ene enden, fyll med f.eks ris, makaroni, erter e.l. (ulikt fyll gir ulik lyd, hvis man lager flere) og stift igjen andre enden, vinkelrett på den første (slik at det får omtrentlig samme fasong som en gammeldags sjokoladepudding-pakke). Mal utenpå.
__________________
Lille*My, stolt mamma til Størsta, juni 2005 og Minstan, oktober 2007
Lille*My er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 21:34   #6
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,434
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Lag dorullkort ja Kjempegøy!
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 21:47   #7
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 6,133
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Har heller ikke prøvd det, men ser ut som de klemmer dem flat og pynter utenpå og bruker en tags som de drar ut... Noen som kan bekrefte dette? Jeg må prøve.

Har du en blogg forresten?

Jeg klemmer de flate, kler de med ett fint papir, pynter med litt dill og legger en tag nedi, gjerne festet i en tråd, hyssing osv osv..
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 06:39   #8
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noe jeg kan bruke tomme doruller til?

Hørtes jo ikke så vanskelig ut å lage kort da, må prøve det Stifte sammen i ene enden, eller bare klemme flat og ha begge endene åpne?


Nei, Tinus, jeg har ikke laga blogg, men tar bilde av alle kortene likevel Synes jeg lager for lite til å ha en blogg gående
__________________
Moroklumpen sept 06 & gla'gutten nov 08
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com