Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-01-2007, 16:23   #1
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,784
MP Rating: 100% (1)
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.
noen som er flinke/glade i å strikke her?

Skulle gjerne hatt hjelp til å få strikket et mor-signes-babyteppe jeg, aller helst i alpakka ullgarn...

Så rop ut om noen trenger et lite prosjekt

Heklekanten rundt kan jeg fikse selv i såfall, og garn ordner jeg med
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2007, 23:42   #2
Supermedlem

Ellonia sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 949
MP Rating: 0% (0)
Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.Ellonia har en strålende fremtid.
Sv: noen som er flinke/glade i å strikke her?

Jeg er veldig glad i å strikke. Lurer litt på hvordan ette babyteppet ser ut jeg da....?
Ellonia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2007, 06:49   #3
Supermedlem

modern sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 763
modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.

er det det teppe i nøstegarn du tenker på?
modern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2007, 08:48   #4
Supermedlem

Positiv :) sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 525
Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.

Jeg strikker jeg, men vil gjerne se bilde først
Gammel 18-01-2007, 19:00   #5
Seniormedlem

nynne sin avatar

nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.

ja det er babyteppet fra nøstebarn jeg tenker på, men vil gjerne ha det i alpaca-ull jeg da, bare samme opprskiften synes alpaca er så mye mykere, dessuten er det mye rimeligere og mangle flere fine farger

prøvde å finne garn i dag men de var tomme for den jeg ville ha, men skulle få inn igjen i løpet av ei uke eller to.

her er bildet av teppet:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
http://nostebarn.no/default.asp?WMFN...5534=-62752788

og her er link til garnet:
http://www.garnstudio.com/lang/no/vi...hp?garn=Alpaca

(er forøvrig farge nr 6205 jeg ønsker teppet i)

blir VELDIG glad om noen gadd å strikke for meg, eier ikke tålmodighet til slikt, og får det ikke fint nok heller synes jeg. Liker heller annet håndarbeid takk for at dere er så snille da :sblomst:
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2007, 19:12   #6
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ett sted i Norge :)
Meldinger: 1,818
Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.

Kan strikke jeg også

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Strikka denne dåpskjolen til snuppa

Om du skaffer garn og oppskrift er jeg klar jeg

Tenner ett lys for Angelica sitt minne.

Qtek er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-01-2007, 13:32   #7
Supermedlem

modern sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 763
modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.modern er fantastisk mot andre.

Det teppe har e strikka før.Det er kjempedeili
modern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-01-2007, 17:05   #8
Seniormedlem

nynne sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av modern
Det teppe har e strikka før.Det er kjempedeili
ja det er det

TAKK alle som har tilbudt seg, ser ut til at det har ordnet seg

TUSEN TAKK
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:59.