Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2008, 22:50   #1
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Jeg har planer om ny hobbykrok og trenger inspirasjon.
Tips til smart oppbevaring og sånt.
Noen som vil dele?
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 09:34   #2
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Henger meg med på denne, jeg.

Kan ta et bilde av min krok når jeg kommer hjem - men den er verken særlig stor eller smart....
Jeg ønsker meg 1 langsgående hylle til.
Får bare aldri fri så jeg kan dra på ikea å kjøpe den.........

Men jeg har iallefall en viss orden i alle hobbygreiene.
De er sortert etter "emne" i EMU bokser fra ikea, og står på en hylle stablet 3 i høyden....
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 10:29   #3
Seniormedlem
 
Alena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,589
MP Rating: 0% (0)
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

En blogg jeg bruker å være innom.....Hvit stil!

http://hvitstil.blogspot.com/2008/06/kjellerrommet.html

http://hvitstil.blogspot.com/2008/06...-broderer.html
__________________
07 05 82
Alena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 19:58   #4
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Vil gjerne se bilde Q-melk.


Nå vurderer jeg å kaste ut alle klærne fra "walk-in" garderoben vi har i første etasje
og bruke hele greia til hobbyrom.
Skal bygge en ny garderobe nede alikevel så det burde ikke være noe problem egentlig.
Hm. Fristende.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 20:13   #5
Veteranmedlem
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 3,006
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Dette er ikke mitt hobbyrom, men jeg synes det var så inspirerende så jeg må bare vise det

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
LM feb'05 & O sept'06
Kosmokula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 20:38   #6
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

* Borte *


Sist endret av Tidl. bruker; 09-08-2008 kl 21:20.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 20:48   #7
Seniormedlem
 
Alena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,589
MP Rating: 0% (0)
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Les det hun skrev du!
__________________
07 05 82
Alena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 21:14   #8
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,494
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Mange fine tips der ja.
Mamma Rosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 11:29   #9
Seniormedlem
 
lille L sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,198
MP Rating: 100% (1)
lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Å steike... !!! Går det an å vise frem sitt etter det der da...?

Jeg har hatt syrom i snart alle rom her i huset.. hehe.. Men nå er det fast plassert....

Kombinert sy og gjesterom. Syrommet er dominerende da og gjesterom delen består bare av en seng..

Selve sykroken min, og hylle med bøker, mønster, bokser med quiltestoffer, magasiner osv osv osv....
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Strykekroken.... og skapet med stoffkasser Er jo direkte flaut å vise etter de inspirasjonsbildene over her... Dette er 1 av 3 skaper som er fulle. 2 skaper med stoffkasser, og 1 overskap med bøker, blader og div som jeg ikke bruker så ofte at de trenger stå fremme. Det verste er at det står et par smekkfulle kasser under pulten også... så her er det kjøpestopp en stund....
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Arbeidspulten min... med mine 3 maskiner på. Trådstativer, bokser osv osv osv
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

Min hobbyverden

Sist endret av lille L; 10-08-2008 kl 11:36.
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 11:34   #10
Seniormedlem
 
lille L sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,198
MP Rating: 100% (1)
lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.lille L har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som har bilde av hobbyrommet/-kroken?

Slik så mitt gamle syrom ut, det er nå blitt barnerom:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Da stod stoffkassene stablet under pulten og ved hyllene. Stappfullt og nesten ikke plass til bena når man skulle sy.. Bedre nå, kan hvertfall skjule kaoset mitt i skapene nå.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Prøvde å ommøblere der inne, men etter kort tid fant vi ut at vi ville heller bytte om på rommene. lille L sitt rom var badstu pga sol, så da fikk hun syrommet og jeg hennes gamle rom Det beste er at begge rommene egner seg best slik vi har gjort det nå

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
lille L - des 06 og knøtta K juli-08

Min hobbyverden
lille L er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com