Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2006, 18:09   #1
Medlem

Gullveig sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 442
MP Rating: 100% (7)
Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.
Noen som har / har hatt strikkemaskin?

Jeg har lyst på en, men trenger råd fra noen som kjenner til dem.
Hvor store er de? Tar de mye plass?
Er de vanskelig å bruke?
Finnes det mange typer?
Hva må man regne med å betale for en brukbar en?

Alle tips og råd mottas med takk
Gullveig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 18:40   #2
Supermedlem

Kannutten sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Lørenskog
Meldinger: 960
MP Rating: 0% (0)
Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.Kannutten har mye å være stolt av.
Sv: Noen som har / har hatt strikkemaskin?

Dette ønsker jeg meg også... men vet ikke noe om den
Gammel 02-10-2006, 23:02   #3
Medlem

Multe sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østafor sol og vesta
Meldinger: 422
Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.

Har også luktet litt på strikkemaskin.. og så litt på Finn.no.
Der er det endel brukte til salgs - da får du også linker til flere forhandlere.. med priser osv.
Finnes så mange varianter og størrelser at du sikkert bør se litt før du bestemmer deg.
Gammel 06-10-2006, 16:06   #4
Medlem

Gullveig sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 442
MP Rating: 100% (7)
Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.Gullveig har en strålende fremtid.

flere?
Gullveig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 09:36   #5
Supermedlem

Ladyen sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Mysen
Meldinger: 524
Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.Ladyen er som en lysfontene.

Jeg har strikkemaskin og har endelig fått satt den opp men har ikke brukt den på 14 år

Husker nesten ikke hvordan jeg bruker den lenger.

Det finnes ganske mange forskjellige. Nå vet ikke jeg hvor i landet dere holder til men i Østfold vet jeg ihvertfall om en forhandler. De er i Askim. Det er der jeg kjøpte min. De holder også kurser. Det er også noen som kjøper sine maskiner fra utlandet. De har jeg ingen anelse om hvordan er.

Plass, tja.. litt plass trenger man jo, men det kommer ann på hvordan maskin man har. Som regel følger det med en grei instruksjonsbok som forteller hvordan man skal gjøre det for å legge opp og gjøre enkle ting. Så kan man eksprimentere etterhvert til å gjøre forskjellige ting.

Pris kan jeg desverre ikke si noe om, da det er såpass lenge siden jeg kjøpte min maskin.

Majas Design
Majas Blogg
Ladyen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:29.