Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2006, 19:01   #1
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
hm Noen som har lagget varme rispose selv?

Når jeg fødte sist gang så fikk jeg to sånn en for å ha på magen og en for å ha på ryggen. Og det var jo bare kjempe deilig, lindret smertene litt. Å de la seg jo helt inntil huden, noe ikke en varmepute gjør.

Så nå har jeg veldig lyst å prøve å lage en sånn rispose selv. Noen som kan fortelle litt mer hvordan jeg burde gå fram?

Sånn som jeg har sett de så der det jo ut som det er rett å slett helt vanlig stoff de bruker utenpå, syr riller på de sånn at de heller nedi risen for så å sy den igjen. Men er det egentlig bare helt vanlig stoff de bruker utenpå? Å er det helt vanlig ris de bruker inni?

Tenke selv å ha et stoff utenpå, så det går an å vaske den. Vet jo aldri om man griser noe på det, spes med unger i huset.
Gammel 04-10-2006, 16:19   #2
Seniormedlem

mayba sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,802
MP Rating: 0% (0)
mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.mayba har en strålende fremtid.
Sv: Noen som har lagget varme rispose selv?

Må få med meg svar på denne ja!
Det er lettere å lære andre,verre å lære seg selv.
mayba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2006, 16:25   #3
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av mayba
Må få med meg svar på denne ja!
Ser vist ikke ut som det er noen som kan svare på det.
Gammel 04-10-2006, 23:55   #4
Supermedlem

Astrid sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 1,479
Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.

Se her: http://www.ammetaka.no/Baby/rispose.php

Lurer du på noe må du bare spørre.
Gammel 05-10-2006, 15:48   #5
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

åhhhh.. Tusen takk!

Men hvorfor skal man ha et glass med vann i mickroen når man varmer den?

Jeg har tenkt å sy riller i min ja. Eller så hadde jeg trodd akkurat det du opplevede!

Super! Forresten brukte du helt vanlig ris? 5 min eller 18 min eller?
Gammel 08-10-2006, 23:35   #6
Supermedlem

Astrid sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 1,479
Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.Astrid er fantastisk mot andre.

Nei det mad vannglasset er jeg ikke sikker på. Men jeg antar det har noe med å gjøre måten microen fungerer på. At den trenger fukt for å skape varme. Jeg har ikke alltid hatt med et vannglass, men alltid dersom det er første gangen på lenge at den er brukt. Ved oppvarming flere ganger samme dag blir posen fuktig etter oppvarming, så jeg antar at det er en del vann i den da.

Jeg brukte jasminris i min. Det var det jeg hadde tilgjengelig der og da. Men jeg vil vel egentlig anbefale en sort som ikke lukter så mye. Vanlig grøt-/middagsris (ikke hurtigris) bør vel fungere godt. Evt også hele korn av et eller annet annet slag.
Gammel 09-10-2006, 16:11   #7
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Oki, takk for tips!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:20.