Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-11-2007, 23:50   #1
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen som har strikket omslagsjakke fra Nøstebarn?

Jeg trenger litt hjelp. Jeg er på ingen måte en strikkeguru, dette er mitt første prosjekt og bare det å skjønne oppskriften er jo en utfordring. Så til spørsmålet: Jeg har satt av merketråder for forstykke, erme, bakstykke og erme så står det: "En maske på hver side av merketrådene utgjør midtmaskene (=2m) og det skal økes på hver side av disse." Betyr det da at jeg skal øke inn mot merketråden eller på andre siden av midtmasken? Når jeg leser det høres det ut som om det menes på andre siden, men når jeg strikker ser det ut som om det er inn mot merketråden som er rett. Noen som kan hjelpe en stakkars novise?
Gammel 28-11-2007, 13:06   #2
Supermedlem

Malinkk sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Forblåst by
Meldinger: 1,473
MP Rating: 100% (1)
Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.
Sv: Noen som har strikket omslagsjakke fra Nøstebarn?

Du skal øke utenfor maskene

Husbloggen min http://hammerogmalekost.blogspot.com/
Malinkk er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2007, 13:08   #3
Supermedlem

Malinkk sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Forblåst by
Meldinger: 1,473
MP Rating: 100% (1)
Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Malinkk
Du skal øke utenfor maskene
jeg mente, på andre siden av midtmasken, slik at midtm hele tiden er på "midten"...og ja jeg vet elendig forklart...Håper du forstår alikevell

Husbloggen min http://hammerogmalekost.blogspot.com/
Malinkk er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2007, 14:13   #4
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønte ikke det, jeg...
Gammel 28-11-2007, 14:38   #5
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
MP Rating: 0% (0)
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Du skal øke en maske, strikke de to midterste maskene vanlig og øke en til. De to maskene skal alltid være i midten. Altså alltid øke en maske først, strikke de to maskene og så øke igjen.
Gammel 28-11-2007, 22:15   #6
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hannamoren
Du skal øke en maske, strikke de to midterste maskene vanlig og øke en til. De to maskene skal alltid være i midten. Altså alltid øke en maske først, strikke de to maskene og så øke igjen.
Da har jeg gjort rett. Takk skal du ha!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:00.