Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-10-2006, 19:17   #1
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.
Ønsker symaskin

Men det er jo et hav av merker og finesser på markedet.

Jeg er ingen super-syerske, det blir bare for enkle ting. Trenger ikke all verdens finesser, men diverse rett- og sikksakk-sømmer. Noen som kan anbefale meg en type maskin, og hvor mye penger koster slike ting?
Gammel 05-10-2006, 20:37   #2
Veteranmedlem

Be@te sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,934
Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.Be@te har en strålende fremtid.
Sv: Ønsker symaskin

Hørtes ut som du deler mine syferdigheter

Jeg har en Bernina bernette 55
Enkel modell som jeg fikk hos mamma, den kostet rundt 2000.

Tror det kan være lurt at du rett og slett tar deg ettpar runder i noen butikker og ser og prøver ulike merker så finner du nok en maskin du liker.
Gammel 05-10-2006, 20:59   #3
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Ja, det var omtrent 2000kroner jeg hadde i tankene, for jeg ser at det er mange symaskiner i den prisklassen. Men jeg var litt usikker på om jeg burde ta en som er dyrere, eller om det holder med en slik....?
Gammel 05-10-2006, 23:28   #4
Medlem

hevingen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 299
hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.hevingen er et navn alle kjenner.

Hvis du kjøper ett godt merke holder det nok med en til den prisklassen. For du er vel heller ikke den som syr mest heller. Da blir det bare bortkastet å bruke masse penger på finesser du ikke har bruk for.

hevingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:38.