Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-06-2008, 17:51   #1
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 167
MP Rating: 0% (0)
Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.
Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Hvordan oppbevarer dere scrappe-utstyret deres? Ark, bånd, blomster, eyelets osv... Jeg har små bokser, en til hver av de små dekorasjonstinga, og slike mapper til arkene. Men dette ser litt "rotete" ut når jeg har det stående i bokhylla. Har desverre ikke skap til å ha de i..burde nok ha det ja Noen som har noen gode tips til oppbevaring som ser ryddig ut? Skal jo på samme tid vere enkelt å få tak, og lett å se, slik at det blir bruk... Skjønner dere frustrasjonen min? Kanskje noen vil vise meg sitt "scrapperom"?
Lillemeg=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 17:59   #2
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,437
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Akkurat nå er det ganske kaos på scrappe rommet, men til små bånd og lignende har eg kjøpt masse ziplock poser på mega som eg har sortert bånd og knapper i og lagt dei i små plastbokser som eg har kjøpt på europris
__________________
Frk.x. har 1-2-3-4-5 rotehuer under samme tak
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 18:09   #3
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 167
MP Rating: 0% (0)
Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Akkurat nå er det ganske kaos på scrappe rommet, men til små bånd og lignende har eg kjøpt masse ziplock poser på mega som eg har sortert bånd og knapper i og lagt dei i små plastbokser som eg har kjøpt på europris
Det var lurt... Da kan du jo se hva du vil bruke uten å opne opp alt Tror jeg må stjele den ideen din Tenkte på at jeg kanskje kunne hatt bokser som passer i Expedit-hylla til Ikea...
Lillemeg=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 18:49   #4
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,437
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Ikea har jo lekre bokser i skinn og svarte med metall hjørner. mange forskjellige str, dei gjøre det jo ingenting å ha stående framme.
Hvis du skjønner hva eg meinte nå
__________________
Frk.x. har 1-2-3-4-5 rotehuer under samme tak
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 18:58   #5
Seniormedlem
 
elmar sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 2,068
MP Rating: 100% (1)
elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.elmar har en strålende fremtid.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

.........
__________________
ElmarBloggen HobbyBloggen
Storken kommer i desember

Sist endret av elmar; 28-06-2008 kl 21:48.
elmar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-06-2008, 10:26   #6
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Jeg har arkene og pappen i noen blanke mapper med lokk fra panduro.
Alt det andre småstæsjet er sortert etter beste evne og oppbevares i sånne små "fiskeboksesker" . Jeg kjøpte en veske fra panduro der det var 5 slike esker i. I tillegg har vesken noen lommer der jeg får plass til lim og sånt. jeg har også en annen veske fra panduro der det er plastlommer i 12*12, og diverse smålommer. Greit om man skal scrappe borte - da er det enkelt å få forflyttet seg...

Alle båndene har jeg foreløpig i en skoeske - har ikke noen god ordning på de ennå.

Har også noen blanke "emu" esker fra ikea. Der har jeg syre og ligningfrie klistremerker, rubons og sånt. Og en egen eske der jeg har ziplokposer fylt med divers QK figurer, enten slike jeg har kjøpt, eller noen jeg har trykket opp flere enn jeg trengte av for å få "brukt opp" papirene når jeg først var i gang...

Jeg har mange forskjellige hobbyer, og prøver å katalogisere dem etter beste evne i disse emu boksene. (har en til div sysaker, en til sytråd, flere til såpestøping, lysstøping, dropsutstyr, stempler, malesaker osv.) Diesene til QK har jeg i noen små bokser beregnet på dette. Diesene til QK revolution ligger foreløpig i de eskene de kom i...

Pregebrettet har jeg problemer med å få lagret ordentlig - det ender med at det blir stappet øverst på hyllen...

Alle stoffer ligger i svære plastbagger, og alle quiltestoffer ligger i quiltekofferten min. Det er en gammel koffert som det en gang i tiden var et 8mm kamera i. Den er super å dra med seg på treff.

Symaskina står på sin faste plass på et gammelt skrivebord. I skuffene har jeg diverse sysaker - skråband, buksestrikk, osv.

Og så forsøker jeg etter beste evne å få tid til hobbyene mine...
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2008, 12:18   #7
Supermedlem
 
Cilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ålesund
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Alt av papirer har jeg i en mappevogn og kasser med hengemapper.
Brads og småmetallstæsj og slikt har jeg i en craft mates oppbevaringsperm.
Jeg har kjøpt en mengde blanke oppbevaringsmapper fra Clas Ohlson som jeg har alt mulig oppi. Har merket de med dymo utenpå.
Har kjøpt noen skoesker fra Kremmerhuset, de har jeg bl.a maling oppi.
Har Kassett-eskene fra Ikea i div. størrelser.
Umonterte stempler har jeg festet på plastskilleark og hatt i en vanlig perm med glidelås rundt.
Har mange små krydderglass fra Ikea som jeg har knapper og halvperler oppi.
Har tenkt å kjøpe en smal vegghylle fra Ikea (stripa) men den er utsolgt hver gang jeg er der, har tenkt å sette stempler med treklosse oppå den.
På pulten min har jeg en liten bestikkskuffe fra Ikea, oppi den har jeg all slags smådill som er greit å ha lett tilgjengelig.
Jeg har en Paper Sticker Binder til alle klistermerke-brett.
På veggen henger noen Bygel stenger fra Ikea med henge-kurver på, S-kroker på en av de der jeg henger pakker med stæsj.
Har en hylle fra Quickutz, med magpie-esker i, der oppbevarer jeg quickutz-alfabetene mine. Hyllen er ikke så praktisk, men veldig fin

Tror det var det meste
__________________
Storesøster februar 2004
Lillebror august 2007

http://johansenhus.blogspot.com
Cilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2008, 13:19   #8
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 167
MP Rating: 0% (0)
Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.Lillemeg=) har mye å være stolt av.
Sv: Oppbevaring av scrappe-utstyr?

Takk for mange gode tips alle sammen Det blir nok en Ikea-tur når jeg skal innrede "scrappe-rommet"/kontoret ja=) Blir godt å få litt orden på sakene ja
Lillemeg=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com