Jeg har arkene og pappen i noen blanke mapper med lokk fra panduro.
Alt det andre småstæsjet er sortert etter beste evne og oppbevares i sånne små "fiskeboksesker" . Jeg kjøpte en veske fra panduro der det var 5 slike esker i. I tillegg har vesken noen lommer der jeg får plass til lim og sånt. jeg har også en annen veske fra panduro der det er plastlommer i 12*12, og diverse smålommer. Greit om man skal scrappe borte - da er det enkelt å få forflyttet seg...
Alle båndene har jeg foreløpig i en skoeske - har ikke noen god ordning på de ennå.
Har også noen blanke "emu" esker fra ikea. Der har jeg syre og ligningfrie klistremerker, rubons og sånt. Og en egen eske der jeg har ziplokposer fylt med divers QK figurer, enten slike jeg har kjøpt, eller noen jeg har trykket opp flere enn jeg trengte av for å få "brukt opp" papirene når jeg først var i gang...
Jeg har mange forskjellige hobbyer, og prøver å katalogisere dem etter beste evne i disse emu boksene. (har en til div sysaker, en til sytråd, flere til såpestøping, lysstøping, dropsutstyr, stempler, malesaker osv.) Diesene til QK har jeg i noen små bokser beregnet på dette. Diesene til QK revolution ligger foreløpig i de eskene de kom i...
Pregebrettet har jeg problemer med å få lagret ordentlig - det ender med at det blir stappet øverst på hyllen...
Alle stoffer ligger i svære plastbagger, og alle quiltestoffer ligger i quiltekofferten min. Det er en gammel koffert som det en gang i tiden var et 8mm kamera i. Den er super å dra med seg på treff.
Symaskina står på sin faste plass på et gammelt skrivebord. I skuffene har jeg diverse sysaker - skråband, buksestrikk, osv.
Og så forsøker jeg etter beste evne å få tid til hobbyene mine...