Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-05-2008, 20:19   #1
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Arrow Oppdatert stempelbyttetråd!!

Følgende personer er påmeldt:
*Beate*
bimalv
lillemeg
tinus
gjja
vimsejenta
Krissie
frk.x


Kriterier:
- sort eller brun stempelpute må brukes
- fine trykk
- godt med plass rundt stempeltrykket
- stemples på akvarellark

Alle stempler opp så mange ulike motiver de ønsker. Hvert motiv stemples i samme antall som vi er påmeldte (8 stykker = 8 av hvert motiv).

Stemplene sendes meg sammen med en smartkonvolutt (sjekk at portoen dekker vekta) så fordeler jeg slik at alle får like mange, og sender tilbake til hver enkelt


Frist for å sende meg stemplene: fredag 30.mai

Høres det greit ut?
__________________
Moroklumpen sept 06 & gla'gutten nov 08

Sist endret av *Beate*; 21-05-2008 kl 19:21.
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 20:30   #2
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppdatert stempelbyttetråd!!

Mine stempelønsker:

hus
baby
benk
ballonger
jente og gutt som kysser
dyr (f.eks skilpadde, ku, sauer)

Har selv noen jenter (blir fort litt ensformig ja), så det hadde vært kjekt med litt andre motiver også
__________________
Moroklumpen sept 06 & gla'gutten nov 08
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 21:49   #3
Supermedlem
 
Bimalv sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 768
MP Rating: 0% (0)
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.
Sv: Oppdatert stempelbyttetråd!!

Høres kjempebra ut dette Beate.

Syns også sånne artige dyr er stilige.
Ellers er magnolia bra. Har bare et selv...
Har ikke så spesifikke ønsker. Liker litt av hvert så.
__________________
14.okt '04 2.sept '06
Hobbybloggen: wilma-design.blogspot.com
Bimalv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 19:22   #4
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,356
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppdatert stempelbyttetråd!!

Nå har jeg sendt alle en PM med min adresse

Må presisere at vi er 8 påmeldte, ikke 9 slik jeg skrev. Ergo blir det 8 like trykk.
__________________
Moroklumpen sept 06 & gla'gutten nov 08
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 08:41   #5
Veteranmedlem
 
Krissie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,690
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppdatert stempelbyttetråd!!

Blir spennende dette her!
Digger stempelbytteringer!
__________________
Snuska september 06
Klumpen mars 08
Krissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2008, 08:52   #6
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,437
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppdatert stempelbyttetråd!!



Eg ønsker meg litt magnolia. også nokon stempel trykk som går an å bruke på kort til gutt osv
__________________
Frk.x. har 1-2-3-4-5 rotehuer under samme tak
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com