Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2007, 15:10   #1
Supermedlem

Alibaba sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,462
MP Rating: 0% (0)
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Question Oppskrift på tova dress?

Noen som har strikkeoppskrift på slike tova dresser?
Har en liggende her, men kunne tenke meg å se andre også evt.

Alibaba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2007, 20:43   #2
Supermedlem

Positiv :) sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 525
Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.Positiv :) har mye å være stolt av.
Sv: Oppskrift på tova dress?

Jeg har desverre ikke noe å vise frem, men har veldig lyst til å se bilde av din tova dress?
Gammel 10-02-2007, 12:18   #3
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,923
MP Rating: 100% (1)
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.

det har jeg og lyst til
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 19:28   #4
Supermedlem

Alibaba sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,462
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.

Jeg har ikke strikket den enda. Men vurderer å gjøre det snart
Må bare komme meg ut å kjøpe garn først. Er bare det at største str i den oppskriften jeg har er bare 18 mndr.. Og det kan jeg risikere kan bli for lite til gutten min som nå er snart 19 mndr og ganske lang. Men kan jo hende jeg bare kan strikke den litt lengre...? Forlenge armer, bein og rygg litt? Og blir det for lite så kan jeg jo altids gi bort, selge eller ta vare på til evt neste barn og

Alibaba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 22:54   #5
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne kunne jeg tenkt meg oppskrift på.

Hvor har du fått tak i det ?

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 23:03   #6
Veteranmedlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,926
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har. Strikket 4 og oppskrift. Send meg mailadressa di på pm, så kan jeg sende deg bilder (og oppskrift).
Gammel 13-02-2007, 19:05   #7
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,923
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av muslingen
Jeg har. Strikket 4 og oppskrift. Send meg mailadressa di på pm, så kan jeg sende deg bilder (og oppskrift).
Heisann, har du oppskrift til meg og??
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 13:38   #8
Medlem

Selene68 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 304
MP Rating: 100% (3)
Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av muslingen
Hei hei!

Kunne jeg også fått oppskrift?

Selene68 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2007, 10:24   #9
Medlem

labbeline sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 373
labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.labbeline har mye å være stolt av.

Hei hei!
Kunne jeg også fått oppskriften?
Har fått dilla på toving, så jeg hadde blitt veldig glad!!
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2007, 00:30   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 1
arcoiris er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av labbeline
Hei hei!
Kunne jeg også fått oppskriften?
Har fått dilla på toving, så jeg hadde blitt veldig glad!!
Denne ønsker jeg meg også oppskrift på...
arcoiris er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:17.