Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2008, 00:07   #1
Supermedlem
 
Storkmamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 1,415
MP Rating: 0% (0)
Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.Storkmamma er fantastisk mot andre.
oppskrifter på vognpose, bilstolpose, mei-tai og reisestol?

Ser at det er mange her inne som syr mange fine og spennende ting! Håpet at noen kunne være så snille å hjelpe meg men noen oppskrifter av typen for "dummies". Har ikke sydd så mye før ser dere.

Sydde en slags vognpose i fleecestoff til den gamle vogna mi men det er 3 år siden og husker jeg fant oppskriften her ett sted. Prøvde å søke på Snøggel bøggel og snuggle buggle men fikk ingen treff så kanksje jeg skrev det kanskje feil.

Jeg er litt sånn må ha det inn med teskjeer typen, vogna jeg har nå er stokke exlory men jeg kan jo bare måle selv hvis noen her kan hjelpe meg med fremgangsmåten.

Husker også at noen her sydde en sånn stilig reisestol til å feste på alle vanlige stoler med ryggstø, så etterlyser en oppskrift på det også i samme slengen.

mei-tai oppskrift tar jeg også imot med takk!

Sist endret av Storkmamma; 14-08-2008 kl 00:10.
Storkmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:32.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com