Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-04-2008, 19:59   #1
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 90
MP Rating: 0% (0)
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.
Oppskriftsboka til Nøstebarn, er den bra?

Lurer litt på om jeg skal kjøpe denne boka, ser den koster 300 kroner... Er det mye fint å strikke i den? For barn og baby? Som ikke er kjempevanskelig

Eller har noen noe andre oppskrifter å anbefale?
puselure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2008, 22:08   #2
Supermedlem

Onyxia sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 629
Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppskriftsboka til Nøstebarn, er den bra?

Ja, den er veldig bra!
Absolutt verdt pengene.
Har brukt min flere ganger alt, og koooser meg når jeg blar i den. Det fine er at det er så stor variasjon i str, så den kan brukes leenge. Og til voksen.
Gammel 13-04-2008, 21:39   #3
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,464
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Enig med Onyxia, den er absolutt verdt pengene.
Jeg ble veldig positivt overrasket da den kom.
Har ennå ikke fått strikket noe fra den, men skal få bestilt meg garn fra nøstebarn, så jeg kommer i gang.

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
Lille bonus gutten vår f/d uke 17+3
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2008, 11:10   #4
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,898
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Da tror jeg at jeg kanskje burde kjøpe den jeg og
Gammel 14-04-2008, 11:12   #5
Seniormedlem

efios sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Up north
Meldinger: 1,702
efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.efios er fantastisk mot andre.

Jeg har bare kjøpt enkle oppskrifter fra Nøstebarn, ikke boka, God knows why, men tror nok den er et godt kjøp, ja.
Har strikket masse derfra til mine unger, trøyer, luer, kjoler, heldresser, pledd, sokker, siklesmekker, halser etc etc. Veldig glad i garnet og oppskriftene.
Gammel 14-04-2008, 12:35   #6
Medlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 215
Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.Ingeborg's mamma er fantastisk mot andre.

Jeg har laget masse fra den boka. Det er ikke vanskelige oppskrifter. Er masse fint, og noe av det tar jo bare et par kvelder å lage. Bleiebukser f eks eller luer og sokker.

Oline, , juli-08
Ingeborg's mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2008, 14:50   #7
Medlem

BitteLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 318
BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.

Jaaaaa! Elsker den boka! Jeg er ikke flink til å strikke, men de oppskriftene er enkle og kjempefine!
Gammel 16-04-2008, 20:17   #8
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 90
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.

Tusen takk for alle svar
Regner med at jeg må ta turen til Nøstebarn i Trondheim for å handle bok og garn i nærmeste fremtid
Gleder meg til å ta fatt på strikkepinnene igjen
puselure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:32.