Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-07-2007, 22:17   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
hm Oppskriftstråd?

Lurer på om det er flere som kunne være villige til å dele sine oppskrifter med andre? Hadde vært kjempefint om hobbyforumet kunne hatt en slags viktig-tråd med oppskrifter og fks. linker til gode stoffbutikker/hobbybutikker på nett.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 22:57   #2
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 624
MP Rating: 0% (0)
jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.jubel har en strålende fremtid.
Sv: Oppskriftstråd?

Jeg deler gjerne det jeg kan jeg Men ikke akkurat i kveld, nå er det natta. Skal få lagt ut oppskrift på voksipose i mindre format enn originalen så fort jeg har tid hvertfall.
Også har jeg masse mønster på klær, men det er jo litt vanskelig å forklare...Skal se hva jeg finner jeg

Skrytetråden min
jubel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2007, 09:27   #3
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,338
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Her finner man det meste, det er bare å dukke ned i mengdene med mønster.
(på høyresiden ligger linker til andre hobbyalbum, så her kan man sitte hele natten (....snakker av erfaring ))

http://picasaweb.google.com/silviabaez
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2007, 10:07   #4
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av popsinune
Her finner man det meste, det er bare å dukke ned i mengdene med mønster.
(på høyresiden ligger linker til andre hobbyalbum, så her kan man sitte hele natten (....snakker av erfaring ))

http://picasaweb.google.com/silviabaez
Etter å ha sett dette, så er det 2 ting jeg kunne ømske meg. 1) At jeg kunne spansk 2) at jeg kunne hekle. Fantastisk mye flott!!!!
Gammel 10-07-2007, 10:14   #5
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,338
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hannamoren
Etter å ha sett dette, så er det 2 ting jeg kunne ømske meg. 1) At jeg kunne spansk 2) at jeg kunne hekle. Fantastisk mye flott!!!!
Det er veldig mange av oppskriftene som er på diagram, og da er de enkle å lese uansett opprinnelsesspråk. Jeg har blant annet lastet ned masse fra kinesiske og russiske sider - men kun oppskrifter med diagram, selvsagt
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2007, 09:37   #6
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Men var det strikkeoppskrifter? Er ikke noe flink med heklenålen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:29.