Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-07-2007, 10:28   #1
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
MP Rating: 0% (0)
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.
For oss som skal brodere julekalender til Julen 07

HJELP
da er det snart jul igjen
så det hadde blitt litt aktivitet igjen på den gammle julekalender tråden så tenkte og starte en ny en

Er det noen her som vil slenge seg på tråden?
vise frem kalendren dere skal sy og bilder av hvor langt dere kommer etterhvert
Gammel 25-07-2007, 10:38   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: For oss som skal brodere julekalender til Julen 07

Lykke til til alle som skal brodere i år Gleder meg til å se produksjonene.
Personlig håper jeg min kalender varer en stund, for var temmelig mye jobb med den i fjor

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 10:58   #3
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,283
Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.

Takk for lykkeønskning LindaSD, tror jeg trenger det.

Jeg prøver å finne bilde av den kalenderen jeg nettopp har startet på, men det er visst ikke så lett. Legger inn så snart jeg finner, hvis ikke tar jeg bilde av den.
Gammel 25-07-2007, 11:13   #4
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,283
Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.Crayzie har en strålende fremtid.

Skal vi se, da tror jeg at jeg fant den.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 25-07-2007, 11:16   #5
Supermedlem

Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.

den var veldig fin
jeg må finne en kalender til lillemnn jg da..storegutt har...
Gammel 25-07-2007, 11:19   #6
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Lykke til med dere som skal brodere en til jula!
Må selv brodere en til neste jul, men tror ikke jeg orker å begynne med den i år alt.
Gammel 25-07-2007, 11:55   #7
Seniormedlem

annika sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 2,210
annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.annika har mye å være stolt av.

Jeps!!! Lykke til alle dere som skal sitte med nesa i broderiet i år!
Jeg for min del venter til neste år før jeg starter med lillegutt sin. Det er for mye annet som skjer akkurat nå..

Min_hage-tråd
annika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 13:08   #8
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 910
Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.Drua har mye å være stolt av.

Jeg skal visst ta frem igjen den jeg ikke ble ferdig med i fjor... Håper den blir ferdig i år, da. Har kommet ganske langt. Jeg holder på med denne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Drua er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2007, 18:27   #9
Seniormedlem

@nne sin avatar

Meldinger: 2,960
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg skal fortsette på en jeg begynte med før jeg startet på jordmorskolen. Etter jeg startet der har det vært stille... men nå som skolen er slutt, er det håp for litt brodering igjen

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-07-2007, 07:35   #10
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finnmark
Meldinger: 933
Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.Nasseline har mye å være stolt av.

Lykke til alle dere som skal brodere julekalender! Selv broderte jeg på juletrømpe i fjor. Og det blir vel ikke julekalender i år heller. Jeg har en juleduk jeg skulle ha fått ferdig, som jeg skal gjøre ferdig for en tante. Men den er sååå kjedelig å brodere på
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:29.