Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-12-2007, 17:36   #1
Supermedlem

Cathrine* sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,369
MP Rating: 100% (4)
Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.
Photoshop Elements

Hei

Har så lyst til å kjøpe meg Photoshop Elements. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette billig på nettet? Og finnes den på norsk?

Dere som allerede kan det, er det vanskelig å lære seg? Så vanskelig at jeg må gå på kurs, eller er det bare å ta prøve-og-feilemetoden?

På forhånd takk for alle svar.

Sist endret av Cathrine*; 08-12-2007 kl 17:56.
Cathrine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2007, 20:07   #2
Supermedlem

Vildjan sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: På landet
Meldinger: 737
MP Rating: 0% (0)
Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.Vildjan har en strålende fremtid.
Sv: Photoshop Elements

Vil anta at elements som du finner her ikke er så aller verst pris på! (kjenner ikke til nypris)!

Kjenner ikke til bruken av elements, men mener det ikke er så ulikt photoshop!
Litt vanskelig er jo photoshop, men det finnes mange flotte tutorialer (fremgangsmåter) på nett som gjør at du lærer mye av å prøve litt forskjellig!
Gammel 09-12-2007, 20:43   #3
Supermedlem

tone.m sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 978
MP Rating: 100% (2)
tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.

Jeg har også lyst på den!! Ser de har 6.0 versjonen på komplett.no til 699. Den som var i qxl-linken er en 5.0 versjon.

Jeg har forøvrig lastet ned gratis prøve på 30 dager på adobe, så det er jo et tips hvis du ønsker å prøve det ut før du kjøper!
Gammel 14-12-2007, 14:18   #4
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 17,160
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Etter hva jeg har forstått så er det ikke så vanskelig å lære seg Photoshop Elements. Er mange som bruker det i f.eks scrapping.
Jeg lærte Photoshop via prøve/feile og scrappeforumet - og det skal visstnok være et mye mer avansert program.

Vil anbefale deg dette forumet om du kjøper det, og lurer på ting. Mange som bruker det der

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-12-2007, 22:08   #5
Supermedlem

Munter sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 724
Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.

kva er forsjellen på PS og PS elements? (bortsett frå prisen)
Munter er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-12-2007, 23:11   #6
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 409
akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.akringen har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Munter Vis post
kva er forsjellen på PS og PS elements? (bortsett frå prisen)
En del avanserte funksjoner som de fleste hjemmebrukere ikke har behov for
akringen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 01:35   #7
Supermedlem

Serafin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,355
Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte Elements direkte fra adobe.com og lastet ned.
Ble visst litt billigere, tror jeg.

(Men jeg måtte ha 4.0, pga at jeg har mac)
Gammel 24-12-2007, 11:06   #8
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,742
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Etter hva jeg har forstått så er det ikke så vanskelig å lære seg Photoshop Elements. Er mange som bruker det i f.eks scrapping.
Jeg lærte Photoshop via prøve/feile og scrappeforumet - og det skal visstnok være et mye mer avansert program.

Vil anbefale deg dette forumet om du kjøper det, og lurer på ting. Mange som bruker det der
Signerer fullt og helt.
Har selv Elements og har lært ved prøve og feile metoden, samt spurt masse om hjelp på forumet Linda henviser til

Kjøpte på Adobe sine sider. Lastet ned derifra, funka veldig greit!

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2007, 15:46   #9
Supermedlem

Cilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ålesund
Meldinger: 720
Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.Cilla har en strålende fremtid.

Jeg kjøpte elements 5,0 på ebay til 215 kr (inkl frakt)

jeg har kjøpt en "hvordan bruke....." hefte på bokklubben.no til 99 kr, ellers finner jeg mye på internett. På youtube ligger en del videoer med fremgangsmåter som jeg har hatt nytte av.

http://youtube.com/results?search_qu...oshop+elements
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:38.